Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '11

 
Kategori
Dostluk
 

Selamı mı aldın mı dost?

Selamı mı aldın mı dost?
 

özledim


Rüzgara söyledim bu gece, söyledi mi sana selamımı, bir de seni çok özlediğimi.

Hatırlar mısın? Çok oldu ama, sen hatırlarsın, hiç unutmazsın ki sen... Hani kaldırım taşlarında üç taş oynardık. Ben her zaman yenilirdim ama sen ben kazandım demezdin, ben üzülmeyim diye.

Hatırlar mısın peki? Saklambaç oynardık dar sokaklarda, sen bir türlü saklanamazdın, gözlerini gösterirdin saklandığın yerden ve sobelenirdin.

Hatırlar mısın? Kovalambaç oynardık, ben düşerdim her defasında, sen dizimi üflerdin, bir de öperdin geçsin diye...

Kalbim ağrıyor güzel dost, uzaklardan şöyle bir öpüver de geçsin,,,

 
Toplam blog
: 35
: 383
Kayıt tarihi
: 03.12.11
 
 

1986 Doğumluyum, Süleyman Demirel Üniversitesi mezunu olup, eğitimime Anadolu Üniversitesi Açıköğ..