Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Selami'nin mezuniyeti!

Selami'nin mezuniyeti!
 

Selami


17 Haziranda Selami’nin mezuniyeti var! 

Etti üç! 

Sırada Ertuğrul Ata var ama ona daha çok var! Nereden bakarsanız 12-13 senesi var! 

Sanki bu dünyaya çocuk yetiştirmeye gelmişim! Gözümü açamıyorum arkadaşlar! 

Memlekete hayırlı evlatlar yetiştirelim derken kendimize hayrımız olmuyor! Olacağı da yok bu gidişle! 

Tek çekirdek iki çekirdek ailelere gıpta ediyorum! Kendilerine zaman ayırabiliyorlar! Ama benim gibi “beş yıllık kalkınma planı!” çerçevesinde, her beş yılda bir çocuk planlayanların böyle bir şansı yok! 

Kalkınacağımız da yok! 

Yarın ruz-i mahşerde “Ne yaptın bakayım ey kulum?” dendiğinde diyeceğimi biliyorum! 

“Hocam, sardın bize dört evlat, gözümüzü açamadık! Bir de soruyorsun!” 

Hayırlı evlat indiriminden faydalanırız sanırım! 

Yoksa dumanım! 

17 Haziranda Ankara’dayım nasipse! 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..