Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '10

 
Kategori
Şiir
 

Selami ve Ertuğrul Ata!

Hanım dedim olmuyor, iki evlat bize az!

İki daha yapalım, hem şenlik olur biraz!

*

Ninemin cenazesi için köye gitmiştik.

Tek hanım kaldı evde, onu götürmemiştik.

*

Annem; oğlum sen durma dedi, hemen eve git.

Karının günü yakın, belki kalmadı vakit!

*

Acele etmiyorum, geldim evin yanına!

Kiracımız Eczacı, birden seslendi bana!

*

Neden oturuyorsun, haberin yok mu senin?

Ebeyi çağırdılar, günü gelmiş yengenin!

*

Hemen koştum eve ki, komşular eve dolmuş.

Meğer bizim Selami, üç saat önce olmuş!

*

Seksen sekiz yılının dört ekim akşamıydı.

Gününü de unutmam günlerden de salıydı!

*

Babam taktı ismini, dedi olsun Selami!

Annem de tembih etti, bu son olmasın e mi?

*

Biz de aynı kararı almıştık dedim anne!

Bir torun daha gelir kısmetse gelen sene!

*

Uzun bir mola verdik, geldi iki bin iki!

Yaşım da fazla değil, nüfusumda kırk iki!

*

Dedim hanım unuttuk, hani sözümüz vardı!

Hanım anlayışlıydı, bir başkası kızardı!

*

İyi ayarlayalım koç burcu olsun oğlum.

Belki hayırlı olur, belki açılır yolum!

*

Allahın hikmeti ya, dediğim gibi tam!

On üç nisan akşamı doğdu Ertuğrul Atam!

*

Karabükten telaşla koşup gelmiştim eve!

Dediler ki öğlede gittiler hastaneye!

*

Ali ile Selami annesinin yanında!

Ertuğrul Atamız da uyuyor kundağında!

*

Hanım dedim bu kadar; daha fazla istemem!

Bir daha çocuk yapma valla eve de gelmem!

*

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..