Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Selamsız dumanlar

Bir kara trendim
ergenlik durağından kalkan
sıcacık yüreğimin kanında
yanlızlığın
düşünü arayan
bitmez tükenmez yollardı geçtiğim
gece yıldızlarda gündüz ağaçlarda
selamsız dumanlarım kaldı

seni aradım istasyonlarda
kimi yolcu kimi hancıydı
ellerindeki yalancı sevdalarda
geçip giden bir ömürdü belki
doğadan toplanan aşkın kırıntıları
gözlerinde mi yanlızlığımın çiçeği
yağmurlarda ıslanan kim ki

diz çöküp yalvarsam raylara
hangi demir duyar fısıltılarımı
hangi vagonda kalır gözyaşlarım
günler günleri izler
düşler düşleri
şimdi neredesin
geceyle gelen haydut
duy acımı sev beni
yürek yüreğe

aşkın rengi var mı
yüzünün buğulu dehlizinde
biten bir şeyler var
rayların gıcırtılı sesinde
daha ne kadar sürer
bu yürek çarpıntısı
neyin kavgası bu böyle
bir sev bir sev me ler de
ben bir kara trendim
uğurlayanı gitgide küçülen mendillerde

saniye gündüz yıldırım'ın Güneş Ay Yalınayak adlı şiir kitabından


Saniye Gündüz Yıldırım


 
Toplam blog
: 30
: 643
Kayıt tarihi
: 06.07.10
 
 

Şiirleri beş ülkede yayımlandı. Şu anda  bir kamu kurumunda Şube Müdürü. Çeşitli edebiyat, kültür..