Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Temmuz '18

 
Kategori
Deneme
 

Selamunaleyküm

Selamunaleyküm
 

Selam,
Bir günü, bir yeri hayel ediyorum,
Ruh sağlığına ihtiyacı olmayan
Hiç bir üzüntünün olmadığı günü
Açlığın olmadığı, insanları bayraklarla aldatıp ölümün başkaları tarafından olmadığı o gün
Bir kaç günlüğüne baradayız.

Bir gün için dua ediyorum.
Adaletin ve birliğin,
Olduğu bir gün için.

Kavganın çözüm olmadığını,
Harita cizgisinin ülkeleri bölmeyeceği,
Faklılıklarımızı bir kenara koyduğumuz,
Renklerimizle tartışmaları yok saydığımız bir gün için,
Burayı daha iyi bir yer yapmak için.
Ekmeyi ikiye bülüşmeyi ögreneceğimiz günü için.

O gün için dua ediyorum.
O duayı ben yapıyorum.

Birgul Ekim
 

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..