Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Selefi

havalandırmaya çık bulut doğuyor gökyüzünde
böyle kuşlar olmaz olsun 
örselendim kollarımdan yine 
 
 
ne enikonu kurutulmuş mendilim kaldı saracak yaşımı
ne kanırtacak dermanım duvarı
gecelere denk gelen bi seyrüseferden fırlar gibi
gözleri pörtlemiş paslı çiviler
asılı kaldı sizde bi masa iki sandalye karşı karşıya 
 
 
zora koşulmuş bi çift söz biri diğerinden cılız 
iki büklüm cigara soluk soluğa argın
dokunsam kırılacak ince belinden çay 
akacak kızılca kıyamet yüzüstü denize
 
 
çok küçükken haritanın üzerinden kırmızı kalemle geçerdim
şehirlere uğrardım kasabalara köylere
deltalara yayılırdım pıtrak kuşlarla dolu tarazlanmış ovaya
yedi katlı muska gibi dürülü kavı 
ürkerdim gıcırtıyla aralanırdı gök 
mor yağardı sarıların üstüne
 
 
seğirte seğirte giderdi çağla dalında yalazlanmış kanat
ağmasından  anlardım uğuna uğuna çırpınarak.
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..