Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Selin ve Yağız III

Selin ve Yağız III
 

... “ Çık hayatımdan, sevmiyorum seni ” dedi istemeyerek de olsa Selin…

O kadar zor çıkmıştı ki bu sözler ağzından. Ama yapmalıydı söylemeliydi…

Günler haftalar geçti Yağız aradı yine bir gün “ bende kalan bir kaç şeyin var onları getireceğim ” dedi. “ hayır ” dedi Selin, “ kalsınlar sende, hatıram olsunlar ” “Geliyorum, getireceğim” dedi Yağız, ve geldi.

Elleri boştu bahaneydi eşyalar, bırakamıyordu Selin' i. Öyle sıkı sarılıyordu ki “ne olur yapma, bırakma beni” diyordu Yağız, ”istemiyorum” dedi Selin ama dayanamadı. Yılan hikayesine dönmüştü bu ilişki, bir ayrılıp, bir barışmak…

“Beni de götür geceleri dışarı” diyordu Selin “ne işin var adamların ve öyle kadınların içinde” diyordu Yağız. Her şeye bir bahanesi vardı. Kimseler görsün istemiyordu onu, Selin çok güzeldi ve sadece onundu…

Ayrılık günlerinden biriydi alışmışlardı artık biliyorlardı ki tekrar barışacaklardı. Her şey tekrar başlayacaktı…

Yağız çok düşündü ailesini karşısına almalımıydı? Değer miydi Selin için… Selin oldukça modern, iyi işi olan kendi ayakları üzerinde duran bir kadındı. Oldukça tersti tüm bunlar ailesine. Düşündü… Çok düşündü…

Günler sonra Yağız yine aradı. “İyi” dedi Selin “gel, gel Allah’ın cezası!”

Kapıyı açtı,

Yağız ilk kez elinde çiçeklerle kapıda duruyordu, suratında da kocaman gülümsemesi ile.

İçeri girdi Selin’e sarıldı öptü, kokladı, kucağına aldı yatağa götürdü çılgınca seviştiler, bu saçma ilişkinin son sevişmesiydi… Yeni bir başlangıç için ise ilk…

Yağız bir kutu verdi. Selin kutunun içindeki tek taşı görünce gözyaşlarını tutamadı. Hıçkıra hıçkıra ağladı sarıldı. Bir tanem, canım, aşkım, kocam. Hem ağlayıp hem gülüyordu her ikisi de….

Yıldırım nikahı kıydılar ertesi gün.

Ben aşklarının şahidi, nikahlarına da şahit oldum…

Aşk sabır ister, sevgi ister, ilgi ister, şefkat ister, acı tatlı yaşayıp hep yan yana olmak ister, mesafeler girse bile araya beklemek ister gelecek güzel günler için…

Bitti…

 
Toplam blog
: 19
: 898
Kayıt tarihi
: 01.12.06
 
 

Sıcak bir Ağustos günü 16:15’de Gönen Devlet Hastanesinde şimdiki gibi tombiş yanaklarım, çekik güle..