Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
243
 

Selma saçmalamaaa

Selma saçmalamaaa
 

Bu kalem her gün özlem leri anıları yada çiçekleri yazacak değil ya …

Saçmalamak istiyor bugün canım…
Olsun pastırma yazı, kolorifer varmış falan filan bugün eve soba kurmak istiyorum. Elim yüzüm is koksun hatta kapkara da olsun...  Yaktığım soba geri tepsin ev duman altında kalsın…Sonraaa o sobanın üzerinde kestane pişireyim istiyorum etrafı batırsam da…
Evin en üst katına çıkıp İzmir ‘ i, (niye İzmir yazıyorum ki, yazı benim yazım ve amacım bugün saçmalamak değil mi Smyrnayazacağım )Smyrna şöyle ayaklarımın altında uçarak gezmek istiyorum... Kanat sahibi olmak, ordan ver elini İstanbul ( şimdi izmir e eski adıyla seslendik İstanbula Konstantinapolis demesek olmaz ) , uçup Konstantinapolis e  varmak, yorulmak bilmeden. Boğazın iki yakasını tatlı cadı filmindeki gibi iki şık şık parmak hareketimle birbirine kavuşturmak istiyorum. Saçmalamak değil mi amacım bugün. Hatta hatta daha ileriye gidip kavuşamayanları kavuşturmak istiyorum. . Sonra Kavuşanların gözündeki mutluluğu görüp Boğazın derin sularına dalıp yok olmak istiyorum..

Nasıl sizce başarabiliyormuyum saçmalamayı .

Eğer bıktıysanız saçmalıklarımdan hemen bir önceki leblebi tozunda çocukluğumu aramak adlı yazıma dönebilirsiniz.. Ya da sayfamı terkedebilirsiniz..

Terk edilmek zoruma gitmez.  Ama gönül kapımı sertçe kapatır, yada kırarsanız o çok zoruma gider işte. Orada gönül kapımın önünde bir düşünün derim… Kalp kırmak Kabe yi yıkmaktan kötüymüş çünkü.
Ne mükellef bir sofra, nede cicili bicili son model kıyafetler.
Devir gerçi öyle bir devir ki
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar... Tam bu sözün yaşandığı bir dünya..
Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım üç şey ne olur diye sorulsa.

Koca bir koli çakmak ve gazı
Izgara
Birde küçük mavi ayıcığım
Çakmak ve balık ne alaka derseniz

Balık kızartacağımda o yüzden
Sakın sormayın balık her akşam gidermi diye

Issız bir adaya düştüm sonuçta, mutlaka yaban hayvanı florası geniştir.,
Bir gün aslanı diğer gün de aslanın yakaladığı geyiği kızartırım. Keyif benim  sonuçta
Maksat saçmalamak değil mi

Hem aslan da çok bereketli hayvan, onu yakalarsam başka bir şeye gerek de  kalmaz..
Hem hep deriz ya ekmek aslanın ağzında zaten. Ekmeğiyle geldi nasibimiz
Yok ben saçmalamaktan sıkıldım . Olmuyor böyle.
Serdar Ortaç ı dinledim az önce canıma minnet dedi bağıra bağıra
Emre Aydın ise Hoşçakal dedi ondan sonra

Yok yok yetmedi arkasından Ceza Yama…

Bu yazım anlayana...

Selma saçmalamaaa. 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Bazen öyle çok saçmalamak isterim ki Selma Hanımcım.Keşke rahat rahat bir kaç eşim ve dostumla saçmalasam.Teşekkürler selam ve sevgiler.

Şennur Köseli 
 09.11.2014 8:20
Cevap :
Sanırım saçmalamak rahatlatır bazen. Ama bir de benim yaptığım gibi nasıl saçmaladım deyip üzülmeyecekseniz. Sevgilerimle. ..  10.11.2014 17:08
 

Yani şimdi inanmayacaksınız belki de Selam hanım, siz bu gün "saçmalama" hakkınızı hayal ederek kullandınız ben se yıllar önce yaşadığımı anımsadım. Sobadan doğalgaza geçtik 1995 ya da 96 yılıydı, (ben alışmışım sobanın sıcaklığına eşim bıkmış odun kömür almaktan)"Hayır görmediğim sıcaklık nasıl ısıtacak evi, ben sobamdan vazgeçmem diyorum. Eşim ısınacağız diyor. Tamam biz yine de şu küçük odaya sobamı kuralım biraz da odun alalım ısınamadığımız yerde takviye yaparız dedim. Tam bir kış hem kombi hem sobayı beraber kestaneler falan yanında kül kömürle uğraşarak kullandım. Sonra kendi kararımla saçmaladığımı anlayıp sobayı kaldırdım. Issız ada falan ateş yakıcı olarak kabul ederseniz hazırım, sevgiler selamlar

Cemile Torun 
 07.11.2014 21:41
Cevap :
Sevgili Cemile Hanım size o günleri anımsattığım için mutlu oldum. Issız ada da yanımda bir dost fena olmaz hani. Olur siz ateş yakarsınız ben balık pişiririm. Muhabbet eşliğinde yeriz afiyetle. Sevgiler..  08.11.2014 12:08
 

Saçmalamak iyidir bazen. Gereklidir. Hele beraber saçmalayabildiğiniz dostlarınız da varsa hayatta asla yalnız değilsinizdir. Beraber saçmalamak; birbirini yadırgamamak, aynı frekansta ve zihniyette olmaktır. Ne mutlu böyle insanlara. E, ben de sonuna kadar okudum yazınızı:)

Retor 
 07.11.2014 16:08
Cevap :
Çok teşekkür ederim Aykar Hanım ben zaten çom iyi anlaşan insanları aynı frekansta yayın yapan radyolara benzerim. Uyum olursa saçmalamakta gülmekte ağlamakta güzel olur. Böyle bir dostun varlığı bile en büyük zenginliktir değilmi? Sevgilerimle. .  07.11.2014 19:47
 

Canım kış ortasında dondurma çekti desem inanır mısınız? :)

Asi Güvercin 
 07.11.2014 15:57
Cevap :
İnanırım tabiki damla sakızlı ve bol çikolata sosu ve fındıklı olursa hele. Diz boyu kar olsun hiç öemli değil. Çivi çiviyi sökermiş değil m :-)  07.11.2014 19:52
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 146
Toplam yorum
: 1191
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 700
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster