Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '14

 
Kategori
Deneme
 

Selma saçmalamaaa

Selma saçmalamaaa
 

Bu kalem her gün özlem leri anıları yada çiçekleri yazacak değil ya …

Saçmalamak istiyor bugün canım…
Olsun pastırma yazı, kolorifer varmış falan filan bugün eve soba kurmak istiyorum. Elim yüzüm is koksun hatta kapkara da olsun...  Yaktığım soba geri tepsin ev duman altında kalsın…Sonraaa o sobanın üzerinde kestane pişireyim istiyorum etrafı batırsam da…
Evin en üst katına çıkıp İzmir ‘ i, (niye İzmir yazıyorum ki, yazı benim yazım ve amacım bugün saçmalamak değil mi Smyrnayazacağım )Smyrna şöyle ayaklarımın altında uçarak gezmek istiyorum... Kanat sahibi olmak, ordan ver elini İstanbul ( şimdi izmir e eski adıyla seslendik İstanbula Konstantinapolis demesek olmaz ) , uçup Konstantinapolis e  varmak, yorulmak bilmeden. Boğazın iki yakasını tatlı cadı filmindeki gibi iki şık şık parmak hareketimle birbirine kavuşturmak istiyorum. Saçmalamak değil mi amacım bugün. Hatta hatta daha ileriye gidip kavuşamayanları kavuşturmak istiyorum. . Sonra Kavuşanların gözündeki mutluluğu görüp Boğazın derin sularına dalıp yok olmak istiyorum..

Nasıl sizce başarabiliyormuyum saçmalamayı .

Eğer bıktıysanız saçmalıklarımdan hemen bir önceki leblebi tozunda çocukluğumu aramak adlı yazıma dönebilirsiniz.. Ya da sayfamı terkedebilirsiniz..

Terk edilmek zoruma gitmez.  Ama gönül kapımı sertçe kapatır, yada kırarsanız o çok zoruma gider işte. Orada gönül kapımın önünde bir düşünün derim… Kalp kırmak Kabe yi yıkmaktan kötüymüş çünkü.
Ne mükellef bir sofra, nede cicili bicili son model kıyafetler.
Devir gerçi öyle bir devir ki
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar... Tam bu sözün yaşandığı bir dünya..
Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım üç şey ne olur diye sorulsa.

Koca bir koli çakmak ve gazı
Izgara
Birde küçük mavi ayıcığım
Çakmak ve balık ne alaka derseniz

Balık kızartacağımda o yüzden
Sakın sormayın balık her akşam gidermi diye

Issız bir adaya düştüm sonuçta, mutlaka yaban hayvanı florası geniştir.,
Bir gün aslanı diğer gün de aslanın yakaladığı geyiği kızartırım. Keyif benim  sonuçta
Maksat saçmalamak değil mi

Hem aslan da çok bereketli hayvan, onu yakalarsam başka bir şeye gerek de  kalmaz..
Hem hep deriz ya ekmek aslanın ağzında zaten. Ekmeğiyle geldi nasibimiz
Yok ben saçmalamaktan sıkıldım . Olmuyor böyle.
Serdar Ortaç ı dinledim az önce canıma minnet dedi bağıra bağıra
Emre Aydın ise Hoşçakal dedi ondan sonra

Yok yok yetmedi arkasından Ceza Yama…

Bu yazım anlayana...

Selma saçmalamaaa. 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...