Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '15

 
Kategori
Doğal Tedaviler
 

Selülite veda !

Selülite veda  !
 

Sıfır Selülit Süper Görüntü !


Yalnızca yaz geldiğinde değil, daima sağlıklı ve pürüzsüz bir cilt için selülitlerimizden kurtulma yolları aramalıyız. Birincisi selülite veda; bu kısa bir sitem, alıntı  - çok etkili buldum ve paylaşmak istedim-

"Yere batası, soyu tükenesi, namert selülit ;  YOK OL !  dedikten sonra iki hafta içinde selülitten kesin kurtulma formülü: Bir litre suya bu da  dört bardak su ölçüsünde, bir tatlı kaşığı rezene, bir tatlı kaşığı anason, bir tatlı kaşığı biberiyeyi sıcak suda demledikten sonra, limon suyu ekleyerek gün boyu için.

Her gün taze olarak bu karışımı hazırlayarak içtiğinizde  iki hafta gibi kısa bir sürede, sıkı ve selülitten arınmış bir cilt sizin olacak. Yalnız, herşeyde olduğu gibi çabuk pes etmek yok, hareket etmeyi unutmamalıyız, asla vazgeçmemeliyiz. Tatlı ve hamur işlerini azaltmalı, bol su içmeliyiz. Sağlık yoksa hiçbir şeyimiz yok demektir.

Bu karışım düzenli içildiğinde ödem sökücü etkisini de görebilirsiniz.

Yazımı selülite Veda ile tamamlamak istiyorum:

"Yere batası,

Soyu tükenesi,

Namert selülit,

Yok Ol !

Sağlıklı, selülitsiz,  güzelliklerle dolu bir hayat dilerim herkese !

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..