Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Efsane FB 1907 Baterist Metin

http://blog.milliyet.com.tr/efsanefb1907

03 Ekim '18

 
Kategori
Estetik / Güzellik
Okunma Sayısı
2767
 

Selülitin Önce Tipini Belirlemeli Sonra Savaşmalı

Selülitin Önce Tipini Belirlemeli Sonra Savaşmalı
 

Bir başkasının selülit için uyguladığı tedavi şekli, sizin selülitiniz için çözüm olamayabiliyor...

Yani her tedavi, tüm selülit türlerinde işe yaramıyor...

İşin en zor kısmı, eğer varsa, selülitinizin tipini belirlemek aslında...

Sonra iş, uygun spor ve doğru beslenme sistemiyle ondan kurtulmaya kalıyor.

Konuya böyle dikkat çeken uzmanlara göre; işte 3 selülit tipi ile mücadele şekli:


Birincisi, diyetle geçebilen bir tip ve ayrıca spor yapmayı gerektirmiyor.

Kahvaltı: Yağsız çökelek, 1 adet katı yumurta, peynir, tavuk, kepekli ekmek.

Öğle ve akşam yemeği: Karışık salata ya da içerisinde patates olmayan bir çorba.

Ayrıca: 1 dilim kepek ekmeği veya haftada bir kez olmak üzere az pilav, mercimek, haşlanmış patates yiyebilirsiniz. Gün içerisinde de yağsız et, tavuk, balık, yeşil sebze ve eğer kahvaltıda yemediyseniz yumurta tüketin. Beyaz şekerden uzak durun. Bir de şu mineralleri almaya özen gösterin: Çinko (deniz ürünleri, süt, sarımsak, bezelye), bakır (yumurta, tavuk, kabuklu deniz ürünleri, pırasa, mantar, limon, sarımsak, avokado, armut, bezelye), selenyum (et, balık, yumurta, mantar, ıspanak, pırasa), C vitamini (maydanoz, kivi, limon, portakal, çilek), E vitamini (kırmızı biber, lahana).


İkincisi, en fazla rastlanan selülit tipi. Lenf ve kan dolaşımından kaynaklanıyor. Bacaklarda kramplar, örümcek ağını andıran kılcal damarlar, morarmalar oluyor. Vücut sürekli su topluyor.

Beslenme: Diyetin çok da faydası olmuyor. Lâkin yine de şekeri ve tuzu azaltmakta yarar var. Bolca üzüm, portakal, greyfurt, karnabahar tüketin. Azar azar, bol su için. C ve E vitaminlerine de ihtiyacınız var.

Spor: Tenisten ve hızlı aerobikten kaçının; yüzme, bisiklet ve yürüyüş yapın.

Ayrıca: Bacak bacak üstüne atmayın, yüksek ökçeli ayakkabılardan uzak durun.


Üçüncüsü ise çok kiloluysanız diyet yapmanız gereken ama değilseniz, diyetin fayda sağlamadığı selülit tipi.

Beslenme: Bol miktarda aminoasit, kolajen ve yeni derialtı lifleri sağlayacak proteine ihtiyacınız var. Tavuk, balık, et tüketin ve her gün bolca su için. C ve E vitaminleri, karoten, çinko ve selenyum alın.

Spor: Deri ve kasları kuvvetlendiren her türlü spor size uygundur.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 1907
Toplam yorum
: 4304
Toplam mesaj
: 437
Ort. okunma sayısı
: 3060
Kayıt tarihi
: 28.07.07
 
 

03 Şubat 1967 İstanbul doğumlu, romantik bir müzisyenim işte... Müzik, bateri, spor, Fenerbahçe, ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster