Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '13

     
    Kategori
    Sağlıklı Yaşam
     

    Selülitlerinizden Keselenerek Kurtulun

    Selülitlerinizden Keselenerek Kurtulun
     

    Selülitten Kurtul


    Selülit neredeyse tüm kadınların yaşadığı ve nefret ettiği bir sorun. Bazen her ne kadan spor da yapsanız, diyet de yapsanız bu sorundan kurtulmak maalesef pek mümkün olmuyor.

    Şimdi size benim de denediğim ve oldukça faydasını gördüğüm bir yöntemden bahsedeceğim.

    Bildiğiniz gibi selüliti engelleyen en önemli etken spor... Bu yüzden günlük olarak mutlaka yürüyüşlerimizi yapmamız gerekiyor. Ben her gün yaklaşık 2km kadar yürüyüş yapıyorum. Tabi ki bu yürüyüşün tempolu olması da önemli... Parkta gezer gibi yürümemek lazım :)

    Yürüyüşün dışında bir diğer yapmamız gereken de bol bol su içmek. Günde en az 2.5 litre su içmek ve bunu da alışkanlık haline getirmek gerekiyor.

    Şimdi en kilit noktaya sıra geldi. İngilizce bir blogdan okuduğum yazı sonrasında bu bilgiye ulaştım ve keselenmenin selülite nasıl faydası olduğunu öğrendim. Hatta öğrenmekle de kalmadım uyguladım ve çok faydasını gördüm.

    Tek yapmanız gereken soğuk suyun altında selülitli bölgelerinizi her gün keselemek. Her gün yaklaşık 2-3 dakika yapacağınız bir nevi kese masajının inanılmaz faydasını göreceksiniz.

    Demedi demeyin :)

     
    Toplam blog
    : 1
    : 620
    Kayıt tarihi
    : 08.07.13
     
     

    Sağlık ve kaliteli yaşam konularında çalışmalar yapıyorum ve yazılar yazıyorum. ..