Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Sema Hanıma Allah'dan sabırlar diliyorum.

Sema Hanıma Allah'dan sabırlar diliyorum.
 

Okudum inanamadım...

Sema hanımla şahsen tanışmadık ama gördüğüm kadarıyla dost canlısı, neşeli, hayat dolu bir arkadaşımız.

Rahmetli oğlu da aslan gbi pırıl pırıl bir delkanlıymış.

Gözlerinin içi gülüyor resimlerinde.

Ne desek boş, diyecek bir söz bulmak namümkün.

Takdir olana teslim olmaktan başka birşey gelmiyor elden.

''Rabbim kimseyi evlad acısıyla imtihan etmesin'' diyebiliyorum sadece.

Delikanlıya Cenab-ı Hak'dan gani gani rahmetler, ailesine ve yakınlarına sabırlar diliyorum, mekanı cennet olsun.

Başımız sağolsun

 

 

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..