Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '16

 
Kategori
Mizah
 

Sema mı Adriana Lima mı?

Sema mı Adriana Lima mı?
 

Genç çiftler Burak ve Sema bir cafe’de oturmuş sohbet etmektedirler.

- Yeter artık Burak! Yanımda bakma bari kızlara.

- Ahh! O nasıl çimdikleme yaa! Koparsaydın bari kolumu.

- Biraz daha bakarsan başka bir yerini kopartacağım.

- Ne bakması Sema! Birine benzettim ben o kızı.

-  Öyle mi, kime?

- Bi bulsam! Zaten ondan uzun uzun baktım, “Kimdi bu kız yaa!?” anlamında.

- Valla pes diyorum. Bakarken mi düşündün bu cevabı? Hayır yani, o sırada pek yaşam belirtisi göstermiyordun da.

- Nasıl yani?

- Bitkisel hayatta gibiydin kıza bakarken. Hatta şu saksı çiçeklerini sulayan görevli seni de sulayacaktı da. Ben durdurdum.

- Komiksin Sema. Ama dur şimdi, kafama takıldı, kimdi bu kız yaa.. Gidip sorsam mı acaba?

- Oha Burak! Yanımda kızlara baktığın yetmiyormuş gibi, bi de gidip sohbet mi edeceksin?

- Yaa ne var, insanın kafasına bir şey takılamaz mı? Birine benzettim diyorum. Yeminle bak.

- Yalan söylüyorsun işte kendi ağzınla yakalandın.

- Nasıl yakalandım?

- Ne zaman yalan söylesen, hemen sonunda “Yeminle bak” diye kendini sağlama almaya çalışıyorsun.

- Yalan değil, tamamen gerçek, yeminle bak.. Off Sema, baskı yapma. Ne konuşacağımı şaşırtıyorsun.

- Peki neden hep böyle fotomodel gibi kızları birilerine benzetiyorsun? Mesela bak şurda zayıf bir hanım var, ona ne dersin?

-  Cık bi şeye benzetemedim.

- Buraaakk!?

- O ne yaa. Kadında göğüs yok Sema! Adeta nüfus 2 rakım 0.

- Oha hayvansın Burak, konumuz o mu!? Birine benzettin mi diye soruyorum, senin aklın fikrin hemen başka yerlere kayıyor.

- Haa doğru ya. Haklısın. Öhöm.. ben de onu diyordum. Yani birine benzetemedim.

- Benzemez tabi, manken standartlarında değil çünkü. Peki ya geçen gün “Bizim köyden olabilir” dediğin kıza ne diyeceksin?

- Ne olmuş ona?

- Yaa Burak, kız Heidi Klum gibi kızdı, 1,80 m boyunda, sarışın. Yozgat’ın Aşağı Bavyera Köyünden falan mı, nerelisin sen? Böyle bir cins, böyle bir tür var mı güzel Anadolu’muzda?

- Hakkaten yaa.. Mozaik mozaik diyoruz da.. Mozaikte bi renk eksik kalmış anasını satıyım. Hani yap bozun bi parçası eksik kalmış gibi hüzünleniyorum öyle kızları görünce..

- Aaa ben gidiyorum ama! Sen iyice saygısızlaşmaya başladın.

-  Yaa dur kızım abartma, şaka yapıyoruz şurada. Tamam kabul ediyorum. Alt tarafı birkaç güzel kıza gözümüz kaymış olabilir, büyütme bu kadar.

- Burak sevgiliyiz biz sevgili! Senin gözün şimdiden kaymaya başlarsa, biz evlenip cicim ayları geçtikten sonra hepten şaşı olursun sen.

- Off Sema! Üzerime gelme. Sen erkekleri tanımıyorsun.

- Ne gibi?

- Bu genel bir kural, bana özel değil ki.

- Neymiş genel olan Burak?

- Yani ortama çekici bir kadın girince bakarız biz. İlla arkasında kötü bi şeyler arama. Genel bi şey.

- Hadi yaa, genel taciz olunca sorun yok öyle mi? Mesela şöyle olabilir mi, “Kadınlarla dolu bir eve gittim Sema. Ama o ev bana özel değil, genel bir evdi, arkasında kötü şeyler arama” olabilir mi?

- Yuh Sema, nereye bağladın lafı. Peki sana bi şey soracağım. Sence şu anda bu cafeye mesela Adriana Lima girse cafedeki tüm erkekler dönüp uzun uzun bakmazlar mı?

- Bence en fazla bir - iki kişi bakar. Onlar da senin gibi öküzdür.

- Yaa Sema. Bak Adriana diyorum, Lima diyorum, ikisini birleştirip Adriana Lima diyorum. Daha derken bile bir tuhaf oluyorum. Hemen söyleyip bitmesin diye ismini uzata uzata idareli idareli kullanıyorum düşün yani. Adriana Lima bu boru diil.

- Şu pis pis tavırlara bak. Ne olmuş yani, gerçekten anlamadım?

- Şimdi Adriana Lima’dan bahsediyorsak olay erkeklerin öküz gibi bakmasından bi tık fazlasıdır.

- Nasıl yani?

- Harbi dört ayaklı öküzlerin bile erkek gibi bakmasıdır söz konusu olan Sema.

- Allah’ım Burak yaa! Ne iğrenç adamsın sen. Ben gidiyorum.

- Aaa dur kızım hemen tavır alma. Klasik erkek muhabbetleri bunlar, senle ilgili değil.

- Ama gururumu incitiyorsun Burak!

- Yaa Sema, ben seni seçmişim şu hayatta. Adriana Lima’yı ne yapayım. İnan şu anda bana sorsalar, “Hangi kadını tercih edersin, Sema mı Adriana Lima mı?” diye, hiç düşünmeden “Sema” derim yeminle bak.

- Bak gene “yeminle bak” gene yalan.. Peki niye bir saattir Adriana Lima şöyle güzel böyle güzel falan diyorsun..

- Ben söylemiyorum, genlerim söylüyor Sema. Ben genlerimin yalancısıyım. Ah ne çingen onlar.. keh.. keh.. Bak espri de yaptım. Hadi gül biraz.

- O zaman genlerine sahip çık Burak! Öyle sağa sola sarkmasınlar. Hem gen dediğin her insanda var.

- Erkek geninden bahsediyorum ben.

- Canım kadınlarda da gen var, biliyorsun di mi?

- Ben normal genleri söylemiyorum, hormonları kastetmiştim.

- Belki benim genlerim veya hormonlarım da böyle yakışıklı kaslı erkekler gördüğü zaman alarma geçiyordur?

- Nasıl len, kadınlarda öyle bir genetik şeysi yok ki!

- Nerden biliyorsun, hiç kadın oldun mu? Ne biliyorsun şu cafeye Brad Pitt girdiğinde dönüp bakmayacağımı?

- Yaa Sema bu cafeye Brad Pitt girse ben de bakarım. Ünlü oluyor kendisi. Celebriti diyorlar Amerika’da, Holivut dünya starı. İmza falan alırız abiden. Dünya ahiret kardeşimiz olur. No problem.

- Yaa ne oldu? Birden betin benzin attı, hızlı hızlı konuşmalar, konuyu saptırmalar falan. Kendini Brad Pitt ile kıyaslayınca panik mi yaptın canım?

- Sema, şimdi konuyu ciddileştirmeyelim. Ters bi şey yani..

- Tamam, ciddi olmasın, daha komik tipler de var. Mesela Bruce Willis diyelim, eğlenceli ve komik bir adam. Ne dersin düşün bakalım, şurdan girse, ben de gidip onla konuşsam, karşılıklı gülsek?

- Şimdi Sema bizde kadında, genlerinde böyle bir şey yoktur, fıtrata aykırı. Ayrıca seni başka adamla düşündürtme, fıttıracağım bak. Fıttıratımda böyle şeyler yok! Kapat konuyu!! KAPAT KAPAT!!!

- Tamam Burak tamam. Bağırma, kapattım. Sakin ol…

- YOK ADRIANA LIMA’YMIŞ. YOK BRUCE WILLISMİŞ.

- Tamam.. sakin..

- S.çarım böyle muhabbetin içine!

- Geçti canım.. geçti..

- Bize ne kızım elalemin Brezilyalısından, Amerikalısından!

- Şşşşt.. tamam..

- Onlar cafede ayrı bi yerde otursunlar bize ne! Dönüp bakarsam namerdim. Yeminle bak!

 

Harun BAŞTÜRK

 
Toplam blog
: 10
: 161
Kayıt tarihi
: 11.08.11
 
 

1972 doğumluyum, mühendisim. Mizah yazıları yazmayı seviyorum. Okumak, yazmak, kişisel gelişim, t..