Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sema'mın oğlu Tufan'ın cenaze merasimi hk..

Sema'mın oğlu Tufan'ın cenaze merasimi hk..
 

Geçtiğimiz Pazar günü vefat haberi gelmişti Tufan'ın. Can dostum, sevgili arkadaşım Sema'nın (Sema Şener) Amerika'da oturan büyük oğlu Tufan ani bir ölümle sevenlerini acıya gömerek ebediyete göç etmişti.

Ani bir ölümdü, genç yaşına yakışmayan kalleşçe bir ölümdü.

Annesinin acısına ortak olmak istesekte bütün sevenleri olarak o acının yanına bile yaklaşamazdık. Sadece yanında olup, desteğimizi göstermek, bir nebze olsun acısına ortak olmak arzumuzdu. 

Sema aynı gecenin sabahı Amerika'ya uçtu oğlunun cenazesi için. O acıyla o kadar yolu nasıl katetti, oraya inince onca prosedürle nasıl baş etti bilemiyorum. Dayanılır gibi gelmiyor bana. Acısına rağmen ayakta kalmaya çalışıyordur eminim. Allah sabır ve güç veriyor olsa gerek. 

Dayandı o güçlü kadın. Oğlunun cenazesini alıp yurda dönüyor Cumartesi günü. 17 Kasım Pazar günü büyük ihtimalle Üsküdar'daki Ayazma Camii'de öğle namazını müteakip defnedilecek Tufan.

Duyduğumdan beri aklımdan bir an bile çıkmadı bu acı. Bir anne için ne olduğunu anne olmayanlar bile bilir. İçimdeki üzüntüyü tarif bile edemiyorum. Ne yazacağımı da bilemez oldum. 

Tüm sevenlerine cenaze merasimini ve son durumu duyurmak istedik.

Allah kimseye evlat acısı tattırmasın. Çok zor. Allah rahmet yağdırsın Tufan'a,

 

Şükran Okyay

 

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..