Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '13

 
Kategori
Blog
 

Sema Şener'in acı kaybı... Üzüntümüz sonsuz...

Telefonlar bazen uzakları yakın ederken bazen de acı haberi getiriyorlar. Duyunca şaşırdım, şok oldum, bir hayli zaman kendime gelemedim. Sevgili arkadaşım Milliyet Blog kıdemli yazarlarından Sema Şener'in acı kaybını duyurmuştu telefon bu sefer.

ABD'de ikamet eden oğlunun vefatının haberi bizleri bu kadar sarsmışsa anneyi ne kadar sarsmıştır kimbilir. Allah sabır versin demekten başka elimizden gelen bir şey yok. 

Milliyet Blog camiasına duyurmak istedim. Arkadaşıma ve yakınlarına baş sağlığı ve sabır dilerken, vefat eden gencimiz Tufan'a allahtan rahmetler dilerim. Mekanı cennet olsun.

Üzüntümüz sonsuz.

 

Şükran Okyay

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..