Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '12

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

SeMa ve YeR

SeMa ve YeR
 

Bugün ilk kez yokluğuna yenildim ve daha fazla hükmedemedim ağlamaması için gözlerime. Erkenden kapattım sensiz dünyamdaki anlamsız ışıkları. Karanlığın en karanlık köşesindeydi yokluğun ve ben... Caddeden geçen araçların sesleri karışsa da hıçkırıklarıma, ben üşümeden ya da üşüdüğünü farketmeden yanan sigaramı unuturcasına, sızlayan yüreğimin acısını çıkartırcasına, yanaklarıma gözyaşlarımla seni hala seviyorum demekle meşgulüm. Utanmadan adamlığı, erkekliği, ağır abiliği caddeden geçen araçların altına bırakırcasına ağlıyorum ve biliyor musun senin hayran olduğun asilliğim inanki ağlarken de bozulmuyordu ve ağlamak bile yakışıyordu... Ara ara yüzümü yıkamaya gidiyordum ve yanan yüzüme dokunan suyla üşüdüğümü o an anlıyordum ve her defasında bir anlıkta olsa aynada kendimi gördüğüm o an farkediyordum hıçkırıkların dudağımı titrettiğini. Hani söz vermiştim ya sana bir daha ağlamıyacağım diye. Galiba bu da diğer sözlerim gibi havada kaldı senin yokluğunda. Gözyaşlarımın arasından sadece bir kaç kelime dökülüyor senin bildiğin ama unutmaya çalıştığın... sana tapıyorum meleğim..

 


 

 
Toplam blog
: 14
: 790
Kayıt tarihi
: 13.02.07
 
 

1980 Afyon doğumluyum. Devlet memuru olarak çalışıyorum. Şu an lisans eğitimi yapıyorum. Orta der..