Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '20

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

Semahat Öğretmen

Bu gün 'öğretmenler günü. Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutluyorum. Yaşayanlara sağlık, Hakkın rahmetine kavuşmuş olanlara Tanrı'dan rahmet diliyorum.

Benim ortaokulda Semahat Akdoğan adında Türkçe öğretmenimiz vardı. Bizde çok emeği oldu. Tüm okul arkadaşlarım Semahat öğretmeni severdi. Kızardı bazen, haklıydı tabi. Eşi okul müdürü Ali Rıza Akdoğan idi. Rahmetli olduğunu öğrendim. Mekanı cennet olsun. Çok iyi bir okul müdürüydü. Mutlu adında bir erkek çocukları vardı. Semahat öğretmenin İstanbul'da yaşadığını öğrendim. Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin. Biz Filyos'a beş kilometre mesafede Gökçeler köyünden okula gidiyoruz. Bir gün köy arkadaşım Ahmet Çelikkran ile yaya okula gittik. İlk ders Semahat öğretmenin dersi idi. Yirmi dakika geç kalmıştık. Ahmet arkadaşım önce girdi. 'öğretmenim biz karadan geldik' dedi. Semahat öğretmen; 'evladım zaten havadan mı geliyorsunuz' dedi. Güzel bir anı benim için. Bizim yöremizde yaya yerine karadan gelme sözü kullanılır.

Öğretmenlerimize çok şey borçluyuz. Allah hepsinden razı olsun.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..