Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Şems-i Mevla!

Şems-i Mevla!
 

O ŞEMSTİR, AYDINLATAN. . .


Mevlam Şemstir, olamasın sen Mevlana...

Celalin güzel, Rumun güzel, olamasın benim Mevla...

Söz güzel, Öz güzel, MEVLA güzel, adın Mevlana...

Cem eder özünde Ali, Şemsin sözleri mecliste,

                            * * * *

Benim olamasın Mevlam, MEVLAM Haktır Mevlana...

Semazen döne döne, gönül arardı, Turna havada, Mevlana,

O?, K?, M?, MEVLA’NIN üstünde olamaz, adın Mevlana...

Çek dizginleri, açılsın yollar, Rumi Celalinle, gelem sana...

                          * * * *

Efendim, sahibim, azadım değilsin Mevlana, Ali Şemstir...

Bilmek gerek özde, Rabların Rabbı, Hüvvel kayyum MEVLANA...

Tasavvufta, Ali, Süleyman’dır veren, Mevlana, Şemsi Tebrize,

Hatam vardır, yok demem, hatasız kul var mı? Mevlana...

                          * * * *

Âlim değilim, çıkam karşına, vicdanım sağlam, o kadar...

Oradan, Buradan, Bizden, Senden topladım bilgimi,

Gel birlik ol, kıyma dostun Malûmdur, havada Turna,

Faris’i dir, Mimarı Hendekte Muhammed’in, Haydarı, Ali...

                                                                                                             YUSUF İ.K

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..