Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '11

 
Kategori
Deneme
 

Sen ...

Sen ...
 

...


Bozuk bir plak sanki yaşam…

Acımasız bir nota kasıp kavuruyor tüm ezgileri,

Hücrelerime doluşuyor isminin her bir hecesi…

Vakit seni çağırıyor yine… Yine uzaktan mendil sallıyorum sensizliğe.

Sualsiz dikiliveriyorsun karşıma;

O anda kilitleniveriyor sanki geçmişin acı çığlıkları kirpiklerinin gölgesinde.

Zaman…

“Biraz daha beklemelisin.” Diyor zaman, içine akıtmalısın nefesindeki gözyaşlarını…

Sağanak sağanak yağıyorsun oysa ki gecelerime, oysa çalkalandıkça sana vuruyor
Tüm gemilerim…

Yelkenler fora...

Zaman…

Zaman diyorum usul usul kulaklarıma…

Acıtıyor, sağır ediyor sensizlik türküsü, duyamıyorum…

Kara çarşaflı bütün acılarla cilveleşiyor ürkütücü bakışların…

Gittiğim her yere götürüyorum sanki o bakışları…

Karanlık … Çok karanlık…

Kabuk bile tutmayan yaralarım sızlıyor.

Varlığını hissettirmeye çalışan haşarı bir çocuk gibi ağlıyor içten içe…

Ağır kan kaybı dakikalarında kalıyor sensizliğin gerçek yüzü…

Anlıyorum…

Yine çelimsiz kalacağım bu kurtlar sofrasında.

Yine dindirmeyecek sargı bezleri, yara bantları sensizliğin acısını.

Çocuksu hatıralarıma gülemeyeceğim yeniden, anlıyorum.

Anlıyorum…

Dönmeyeceksin yine gittiğin her nereyse.

Arkana bile bakmayacaksın acımasızca,

Çağırmayacaksın da beni gittiğin o yerlerden…

Ama …

Kalacak bakışların benimle, bütün bir ömür…

Belki de…

Belki de bozuk plak tadındaki yaşamımı,

Kanımda dolaşan hayalinin peşinde tüketeceğim.


Yaşam tükenecek

Ve sen yine de dönmeyeceksin…



Kemosmalist-8 Nisan
2011
 

 
Toplam blog
: 54
: 1219
Kayıt tarihi
: 31.07.08
 
 

Yasamanın ve varolmanın en güzel kanıtı olan ALLAH'ın yeryüzündeki en güzel yansımasıyım... İdeal..