Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen...

Sen...
 

aşk biryerlerde başlar..


Onu ilk gördüğümde, aramızda bir şeyler olacağını hissetmiştim.. Ve hislerim her zaman doğru çıkardı.. Olayları akışına bıraktım bende, hislerime güvendim sadece.. Onu tanımak istiyodum çünkü, herşey öyle büyülüydü ki..

Birlikte gülüyorduk, aynı müziği dinleyip aynı şeylere gülüyorduk, birbirimizi dinliyorduk ..

Arkadaş olduk sonra, ama sanırım bu arkadaşlığın boyutu ikimiz için farklıydı.. Ben onu tanıdığımı düşünüp ondan hoşlanmaya başladıkça, o beni öylesine arkadaş gibi bulduki sonunda kanka olduk..

Ben bununla da yetinirken onun yanında mutuyken ve hala baştaki hislerime güvenip hayaller kurarken...

Bir gün beni aradı, çok önemli bişey anlatacağını söyledi..

Öyle heyecanlandım ki...

Çekindi önce, utandı sıkıldı belki..

Ona cesaret vermek istiyordum ama kafi gelmiyordu hiçbirşey..

Bana ihtiyacı olduğunu söyledi.. Bir an öyle duygulandım ki...

Asıl benim sana ihtiyacım var demek istiyodum ona..

Anlattı bana içindekileri..

" Senin en yakın arkadaşından hoşlanıyorum, benim için onunla konuşur musun " dedi..

..O an ne söyledim, ne yaptım hiç bilmiyorum..

Tüm dünya yıkıldı sanki..

Herşey ufalandı.. Evren ufaldı..

Belki hoşlandığımız biriyle arkadaş olmak iyi fikir değildir..

 
Toplam blog
: 19
: 954
Kayıt tarihi
: 28.08.06
 
 

Evet kendimden bahsetmeliyim. Ben 22 yaşında bir üniversite öğencisiyim.. Her genç kız gibi tabi ki ..