Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen, Ankara bir de ayrılık

Kar Tanesine...

şimdi sen gidiyorsun
her geçen saniye biraz daha gidiyorsun
sanki yüz yıl önceden gidiyorsun
sanki şimdi gidiyorsun
yıllarda geçse sanki şimdi gidiyorsun
tam şuan da şimdi
şu satırı yazdığım anda gidiyorsun

şimdi sen gidiyorsun
sessiz harflerim gürültüyle
kapıyı yüzüme çarpa çarpa gidiyor
sesliler ünsüz benzeşmesinde
ben hala senden bahsediyorum
karaciğerimden kim geçse

sen gidiyorsun
Ankara gidiyor
Ankara sen gittiğin için gidiyor

Ankara gidiyor sen gidiyorsun
yer yer sağanak şeklinde gidiyorsun
birdenbire damdan düşer gibi gidiyorsun

şimdi sen gidiyorsun
gideceksin
gittin
gidiyorsun…
gitme demiyorum diyemiyorum
aslında giden sen değilsin
ben gidiyorum
sen ben gittiğim için gidiyorsun
Ankara ben gittiğim için…
ortak yüklem oluyor ayrılık

şimdi sen gidiyorsun
Ankara gidiyor...

Eylül ‘09
Murat ÇELİİK
14 Eylül 2009 tarihli Ergani Haber Gazetesinde yayımlandı.

 
Toplam blog
: 33
: 519
Kayıt tarihi
: 27.12.08
 
 

Murat Efe Çelik 1980 yılında Diyarbakır’ın Ergani ilçesinde doğdu. İlk, orta ve lise öğrenimini Erga..