Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen, sen, sen...

Sen, sen, sen...
 

Her gece aynı...
Dönüp dönüp sana geliyor düşüncelerim.
Öyle bir çıkmaz bıçak ki bu sapladığın öldürmüyor, ama iflahta etmiyor.
Ne geçti eline çekip gitmekle? Benden mi kurtuldun?

Merak ediyorum; gittiğin yerde farklı olan ne vardı , belki sende kendini yalnızlığa mahkum ettin,

Anılarla yaşıyorsun kim bilir.
Bilmiyorum ama seninde gecelerin kabus olmuştur zordur anılarla yaşamak.
Ama şundan eminim sen becerdin gitmeyi ve belkide çok memnunsun hayatından.
Biliyor musun en zor olan ne?
En zor olan seni sevmekti ve bana bunu ezberlettin beyninim tüm hücrelerine kazıdın adını, damarlarımdaki kanı çekip aldın, sen dolaşıyorsun şimdi orada.
En zor olan ne?
Kimseleri sana benzetemiyorum. Herkesde senden bir şeyler arıyorum ama yok.
bulamıyorum.
Zormuş sevmek bunu anladım, hatta imkansız.
Bazen kendi kendime ''bul başkasını, çivi çiviyi söker'' diyorum. Ama sadece diyorum.
Kaç kez çevremdekilerden biri bana sevgi ile bakıyor hissediyorum ama;
''olmaz'' diyorum ''yapamam'' kandırıp hisleriyle oynayamam onun yazıktır günah.
Çünkü biliyorum sevemeyeceğimi.
Bunun böyle olmasını nasıl sağladın ey sevgili.
Bak benden gideli yıllar olmuş sana hala ''sevgili'' diyorum.
Ama zaman zaman çok kızıyorum kendime ''ne bekliyorum, kimi bekliyorum''.
Yıllar olmuş o senden gideli. O köprünün altından ne sular geçmiştir kim bilebilir ki?
Belkide ne köprü kaldı ne de su.
Yani handa yıkılmış hancı da yok artık. Sensin anıları tekrar tekrar buyuten gözünde.
Hep derim ''bir insan anılarla yaşamaya başladıysa o yaşlanıyor demektir.''
Evet doğru aynalardaki gözlerimden korkar oldum bu bir gerçek.
Saçlarımdaki beyazları saymam ise mümkün değil.ya yüzümdeki hep hüzün ifadesi?
Tüm bunlar senin eserin benim de kaderim.
Bilmen gereken bir şey var oda bu dünyanın öbür tarafı.
Merak ediyorum mahşerde bile ben ortalıkta seni ararken sen nasıl bakacaksın yüzüme. Mizan kurulduğunda bana yaptıklarının hesabı sorulmayacak mı sanıyorsun...
Sakın benden şüphelenme orada da senden şikayetçi olmam ama; kalbim şikayetçi olur senden hep kanattığın için, ağarttığın saçlarım şikayetçi olur senden de söz geçiremem.
Yüzümdeki derin kırışıklıklar şikayetci olur yüce divanda. Gücümde yetmez.
Ama gene üzülme Allah'a yalvarırım orada ''ne olur ona ceza verme'' diye.
Of ya of...
Ne zormuş dert insanı öldürür aşk insanı söyletir derler ya doğruymuş.
Keşke diyorum bazen keşke...
Tesadüfen okusa yazdıklarımı, geride bıraktığı insanın neler çektiğini, nasıl yaşamaya çalıştığını. Acaba içi burkulur mu, üzülür mü bir an için bile olsa?
Bilmiyorum.
Bildiğim tek şey var;
Seni hala çok ama çok seviyorum.

Mustafa KAÇAN

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..