Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '21

 
Kategori
Şiir
 

SEN SÖYLE

Şeker söyle, kaymak söyle, bal söyle 

Ağaç benim, yaprak benim, dal benim

 

Katır söyle, merkep söyle, nal söyle

Kuzu benim, oğlak benim, mal benim

 

Sağlık söyle, sıhhat söyle, hal söyle

Elif benim, Yasin benim, dal benim

 

Etek söyle, buluz söyle, şal söyle

Öykü benim, şiir benim, sal benim

 

Çay da söyle, kahve söyle kal söyle

Destan  benim,  roman benim, fal benim.

 

Yeşil söyle, mavi söyle, çal söyle

Ezgi benim, türkü benim, al benim

 

                                    Abdülkadir GÜLER

                                   25.08.2019- SÖKE

 

 

           

 

            Abdülkadir GÜLER

            25 Haziran 2021- SÖKE

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..