Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '08

 
Kategori
Güncel
 

Sen ağlama..!

Sen ağlama..!
 

Sevgili Dostlar;

Dün akşam ki maçın ardından, tüm dünya medyası, farklı farklı yorumlar, haberler yazıp çizmeye başladılar...

yazanlara ve çizenlere sözümüz, çizmeyi aşmadıkları müddetçe yok..! Lakiiin..!!! fotoğrafın görünmeyen tarafında ise, fotoğrafta göründüğü kadarıyla; bir takım ayak oyunlarının döndüğünü görmemezlikten gelmek, görme özürlü birisine Gökkuşağını anlatmaya çalışmakla eşdeğer olmamalı...!

Maç; penaltı vuruşları sonucunda, TÜRKİYE'mizin Zaferi ile sonuçlanıyor, Milli Futbolcularımız sevinç yumağına dönüşmüş, hemen yanıbaşlarında ise Hakem Rozetti, Hırvat oyuncuya sarılarak teselli etmeye çalışıyor..! Yanlı ve Taraflı OLMADIĞINI !!! göstermeye ÇALIŞMIYOR !!!! O sadece Fair Play'e aday gösterilmeye zemin hazırlıyor SANKİ...??!! Ve; bir diğerinin yüzünü, Avuçlarının arasına alarak, onun da Sadece terini silmeye ÇALIŞMIYOR..!!

Sevgili Dostlar; bendeniz burada, saygıdeğer hakemi eleştirmiyorum... Onu; yanlı-taraflı yönetmekle veya annesinin Hırvat asıllı olmasını dahi eleştirmiyorum... Ona, bu görevi veren UEFA'yı da Eleştirmiyorum... Milli oyuncularımıza lüzumsuz kartlar çıkarttı, Almanya karşısında zayıf kalmamızı sağladı diye de eleştirmiyorum... Boyunun neden 1.80 cm civarında olduğunu bile önemsemiyorum... Çünkü ben; Türk karşıtlığını Eleştiriyorum..!, Haksızlıklara karşı tek yürek olamayışımızı eleştiriyorum..!, '' Türk'ün Türk'ten başka Dostu Yoktur Arkadaş ! '' Tezini Eleştiriyorum..!

Dün gece, ondan önceki gece ve ondan da önceki gecelerde, aldığımız Zaferlerin devamı için, Tek yürek olmamız gerektiğine yürekten inanıyorum... Tıpkı Milli Futbolcularımızın yürekten inandıkları ve başardıkları gibi..! Ve; çok istediğimiz bir şeyin gerçekleşmesini isterken, umudumuzu kaybetmememiz gerektiğini, ''Çok istenilen bir şey gerçekleşmezmiş..! '' tezini de kabul etmiyorum... Yürekten istemekle olmuyor, çaba göstermekte gerekiyor her zaman... '' Hiç bir zaman mümkün değil..! '' diyenlere; Gerekli şartlar yerine getirildiği sürece, her şey MÜMKÜN'dür diyorum...

Milli Futbol takımımızın; bundan sonra da başarılarının devam edeceğine, yeni zaferlere imza atacaklarına, ben yürekten inanıyorum... Herkese sonsuz saygılarımla sevgili dostlar...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..