Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen ağlarken & Uzaklara gidiyorum

Uzaklara gidiyorum

Sen............ağlarken.........ben.............çekip............... gidemem,

Ağlarken ....gözlerin .......uzaklara .......gidiyorum..... ...diyemem.

Ben ..........uzaklara ........gitsem de......seni ...................unutamam.

Çekip....... gidiyorum.......seni ......., , , , ..yine de.............. seviyorum,

Gidemem...diyemem.......unutamam..... seviyorum......... seni.

Geçmelidir ............derken .........geçti de .......bir ömür...... sevdim.

Derken ................yaşlı ..............gözlerin..... gözlerimden....... kaçtı.

Geçti de ..............gözlerin.......... sevgin .......kalbime aktı .....korktum.

Bir ömür ............gözlerimden.... kalbime aktı ....küstüm..... yaşamaya,

Sevdim ................kaçtı ...............korktum..... yaşamaya ......gidiyorum.

Rafet SAĞLAM

Yavuz Sultan Selim'in şiirinden esinlenerek yazılmıştır.(bilmeyenler için özür dileyerek belirtmem gerekn konu gördüğünüz şiir de yavuz sultan selimin şiiri gibi hem sol dan sağa doğru okunduğunda hemde yukarıdan aşşağı doru okunduğunda aynı anlamı taşır.)

 
Toplam blog
: 18
: 642
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Güzel bir eğitim hayatı sonrasında hayatımdaki hedeflere ara verip  sosyal insan yapısı, aile kav..