Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen Ak Parti'ydin ben CHP

Sen Ak Parti'ydin ben CHP
 

Aşkın siyaseti olur mu ya da Aşk siyasetle açıklanabilir mi?

Dün gece kavramlar kafamın içinde gezinirken neden olmasın dedim, olmaz dediklerim hep olmamış mıydı sanki…

Sen Ak Partiydin ben CHP

Sen iktidardın, ben muhalefet

Sen yüzde 47, ben yüzde 20

Ben, 33 yıldır tek başına iktidara gelmeye çalışan bir rüya, sen koltuk sevdalısı

Ben, Gorbaçovdum. Sen üzerimdeki baskı ABD

Değişmek istedim, yıkılmasın istedim, radikal kararlar aldım, reformlar uyguladım. Olmadı. Başaramadım. SSCB çoktan yıkıldı. Dünya yeni düzeni çoktan yakaladı.

Ankara’da doğan İzmir’den havalanıp, İstanbul’a konan o minik serçe yok artık.

Artık kavgam yok seninle İstanbul’u sana bırakıyorum.

Ben kaybettim, ama kaybederken de çok şey kazandım.

Kendimi revize etmeyi öğrendim

Peki ya sen…

 
Toplam blog
: 10
: 357
Kayıt tarihi
: 22.03.09
 
 

1982 Ankara'da dünyaya gelen Ayşe Tunalı 2003-2005 Selçuk Üniversitesi Halkla İlişkiler Önlisans mez..