Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen alışmışsın hep elveda deyip çekip gitmeye

Sen alışmışsın hep elveda deyip çekip gitmeye
 

Söz - Şiir : TACETTİN SARAÇ NACO ` kendi kalemimden.


*Sen alışmışsın hep elveda deyip çekip gitmeye.

Çekip gitmek istiyorsan, çek git madem öyleyse.

Zor tutamam ki seni,

İlle de kal diyemem ki seni,

İlle de lütfen lütfen diyemem ki sana.

*Kaderim buymuş derim,

Şansım yokmuş derim,

Ne talihsizmişim derim.

Bu bana yakışmaz,

Şayet sana yalvarır isem,

Bu bana yakışmaz,

Ayaklarıma kapanıp diz çöker isem,

İlle de kal diye,

İlle de benim ol diye,

Yapamam yapamam.

*Sen benim idin,

Sen canım idin,

Sen sevdiğim idin,

Sen gülüm idin.

Bıktım artık bu elveda deyişlerinden; sıkıldım.

Temiz tertemiz bir aşk`tır sanmıştım;

Meğer elveda deyip çekip gitmeye,

Meraklı bir aşk`ım,

Bir sevdiğim varmış;

Derim derim.

*Meğer benden ayrı yaşamayı göze alan,

Bir aşkım,

Bir sevdiğim varmış;

derim derim.

*Bana elveda` lar olsun,

İstediğin gibi.

Elveda bana.

Söz - Şiir : Tacettin Saraç Naco` kendi kalemimden.

Tüm telif haklar `Tacettin Saraç Naco` ya aittir.

 

 

 
Toplam blog
: 64
: 752
Kayıt tarihi
: 27.01.13
 
 

Ben kimim ? Müzik Yapımcısı-Prodüktör. İstanbul Unkapanı Plakçılar Çarşısında-Müzik camiasında ve..