Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '14

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen anla diye

Duygularımı yalın bir şekilde kelimelere dökmek bayağı gelmiştir hep bana.
Duygularımı sözle ifade etmeye de çekinirim kimi zaman.
Bu durumda sana beni anlamak düşer. 
Ne söylemek istediklerim karşılar düşüncemdekileri, ne de kelimeler.
Bir şair olsam şiir yazar, estetik operasyonlar yapardım kelimelere.
Yahut bir müzisyen olsam notalar bütün güzellikleriyle aktarırdı düşümdekileri.
Fakat yine de anlam eksilirdi.
  ---
Ben susarım.
Ben yazmam.
Ben çalmam.

Sen anla diye..

Bir ‘ah’ ile bu alemi viran ederim ben.

 
Toplam blog
: 3
: 107
Kayıt tarihi
: 31.05.14
 
 

Yeditepe Üniversitesi SANAT YÖNETİMİ Bölümü mezunuyum.Yükseklisans - Doktora eğitimimi de Yeditep..