Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '18

 
Kategori
TV Programları
 

Sen Anlat Kardeniz, Benim Anlatamadıklarım var.

Sen Anlat Karadeniz, İlgili diziyi ailece seyrediyoruz. Ben daha çok ailemin severek izlemesinden dolayı izliyorum.

İlk sezonun ilk bölümünde yok artık dediğim ve bu dizinin çok yanlışları olacağına işaret ettiğimden bu yana hiç yanılmadım. Maalesef yeni sezonda ilk bölüm gibi beni hem şaşırttı, hem güldürdü hem de düşündürdü. Takip edenler bilir ilk bölümlerde Tahir ve Nefes uçurumdan atlarlar suya düşerler ama kalkıp sapasağlam koşarak kaçarlar, diğer bölümlerde buna benzer durumlar oldukça yoğun.

Gelelim yeni sezon ilk bölüme, Tahir'in dakikalarca su altında kalışı, çakıyı düşürüşü, baş parmağını Polat Alemdar usulü çıkartarak elini kurtarması abartılıydı. Vedat'ın her sefer kurtulmasını anladık ama kafasını pervaneye vurup suyun altından baygınken sağ salim çıkması bir yana, kafasından akan kanların kameraya yapışıp dağılmadan durmasıda çekimin en büyük hatasıydı

Bilemiyorum Asiye ve Cangaz'lar olmasa ne kadar Vedat-Tahir-Nefes ile ayakta kalır dizi düşünmeden edemedim. Ancak gördüğüm ev halkı bile erken kanal değiştirdi. Diğer bölümlerde işleri epey zor gibi geldi. Dediğim gibi Ben Anlatamıyorum Sen Anlat Karedeniz.

 
Toplam blog
: 39
: 115
Kayıt tarihi
: 06.09.18
 
 

Gümrükleme hizmeti veren özel şirketin ith.müş.temsilciliğini yapıyorum, mesai dışında vaktimi ai..