Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen aşk olmalısın

Güneş gibi doğuyorsun dünyama.

Sana erir yüreğimin buz tutmuş sarkıları.

Bakışlarında çözülmeye başlayıp,

Dökülürüm damla damla / sevdanın yamaçlarına.

Yüreğim / aşkların çoğalarak birleştiği_

__________bir nehir şimdi sana dökülen.

Ki sevgiyle taşan bir şelaleyi andırıyor__

_________bendeki sevdan.

Öyle büyülü bir ışık ki, / yar hayallerin…

Şimdi sana olan duyguları___

___içimdeki zifiri karanlıklardan çıkarıp,

_____ay ışığının altında sana sunmak,

Dokunmak istiyorum/ dudaklarına…

Adını koyamadığım duygular / saplanıp kalıyor gizlerime,

Her kapı çalındığında__

__ geleceğini beklemek gibi acıtıyor / tam şuramı.

Biliyorum sen aşk olmalısın:

Şu içimdeki volkanı kıskandıran yangının_

_______ başka adı yok.


Her kapı aralığından / seni gözlemekten yorun gözlerim,

Vardiya zilinde / kaç kez telefona sarıldım / sensin diye.

Ve her telefon çaldığında / seni götürürüm dudaklarıma...

Mutlulukların en güzelini bulurum sende,

Tanyeri ağardığında / gözlerin düşer odama__

________ uyanmanın sevincini yaşarım seninle.

En hüzünlü anlarımda / sana dokunurda gözlerim__

_______ bahar çiçeklenir içimde...


Bir bilsen / kaç gece gözlerine astım yüreğimi de_

_________________Ölesiye özledim seni

Sen aşk olmalısın /hala dumansız bir ateşsin içimde…

Abdullah Oral

 
Toplam blog
: 151
: 648
Kayıt tarihi
: 05.10.08
 
 

Kısa öz geçmiş: Gecenin kara yüzünde dişlenirken çığlıklar bir kadının sancılarının sükunete durd..