Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Sen bana eksiksin

Fazlasın ama 

Bütünsün 

Bütün günsün dünsün 

Yarınsın ve daha yarın 

 

 

 

Sen bana eksiksin 

 

 

 

En özlediğim mektup arkadaşı 

Dayanmak istediğim omuz 

Unuttuğum dünyam 

Hatırladığım anlar 

Hepsi sensin 

 

 

Sen bana eksiksin 

 

 

Tıpkı annemin içmek istediğim 

Göğüs dolu saf sütü gibi 

Babamın hayatındaki felsefeleri 

Kadar değişmez 

Her an içimde değişen dalgalar 

Kadar haşin 

Yalnızlığımsın ve de birlikteliğim 

 

Sen bana eksiksin 

 

Dünden bugüne 

Bugünden yarına 

Zaman zaman zamanda 

 

 

Sen bana eksiksin 

 

 

Yumrukladığım kum torbası 

Kadar dövülmüş ben 

Senden eksiğim sensiz-ken 

Ve daha çok eksik 

Kesik kesik duygusuz mantıksal 

Sabırlı heyecansız monoton 

Bitmeyecek gibi görünen hikayeyim 

 

 

Çünkü sen bana eksiksin 

 

18/11/97 

FULYA/İSTANBUL 

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..