Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '20

 
Kategori
Anılar
 

Sen Başkasının Günahını....

Kdz Ereğli Vergi Dairesinde memurdum. 87-88 yıllar. Aybaşına 3 gün var param bitmişti. Daireye beyannamelerini kendisi getiren yaşlı bir amca vardı. İlçenin tanınmış tüccarlarından,nalbur-hırdavat işi yapar. Her daireye gelişinde İsmail bey der, selam verir, işini hiç bekletmeden yapardım. Masamda iş olsa bile onun işini önce yapardım.

Bir gün param bitti, kimseden isteyemedim. Nalbur dükkanına gittim, 2 milyon borç istedim. O yıllarda milyon bugün yüz lira gibi.

Bana 'sen başkasının günahını çekiyorsun' dedi, borç vermedi. Hayretler içinde kalmıştım. Ekmek alacak param yoktu. Tanıdık kuyumcuya gittim, evlilik yüzüğümü sattım.

Deniz kenarında bir arsası vardı, konut kooperatifi kurmuş, arsa arıyordum. Gittim kendisine arsayı satın almak istedim, satmadı, ben oraya huzur evi yapılmasını düşünüyorum dedi. Sonradan arsasını huzurevi yapılmak üzere bağışladı, şimdi adı huzurevinde yaşıyor. Allah rahmet eylesin.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..