Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Kasım '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen benden önde gidiyorsun..

Sen benden önde gidiyorsun..
 

Google görseller..


Sen benden önde gidiyorsun..  

Bazen oluyor ki, ne kadar koşsam da yetişemiyorum sana.. Ayak izlerini kaybettiğimde oluyor. Ne yöne gideceğini bilmeyen; sıcak denizleri arayan bir göçmen kuş misali, bırakıyorum rüzgârlara kendimi..

Sen benden önde gidiyorsun..
Seninle cümle sonlarına eklediğim iki nokta gibiyiz sanki..


Sen öylesine hızlı gidiyorsun ki, benden uzaklaşmak için mi; yoksa sana yetişip yetişemeyeceğimi görmek istediğin için mi yanyana değiliz, kararsız kalıyorum.. İsimlerimizi alfabede bile ardarda gelişi ve senin adının benimkinden daha önde oluşu bir tesadüf mü, yoksa kader mi acaba?

Yazar mi adın ile adım aynı takvim yaprağına? İnsan kıskanır mı noktalı virgülleri?!  

Bilmiyorum..!
Geniş sokaklar diliyorum sadece. Geniş kaldırımlar.. Yanyana; birimizin diğerinden daha önde -ya da daha geride- olmadığı, geniş; "beş" şerit yollar..

"Saat 20.21"
 

 
Toplam blog
: 40
: 548
Kayıt tarihi
: 14.03.09
 
 

1983 doğumluyum.Esasen kendi halimde biri olsam da, söz konusu "yazmak" olunca durum değişebiliyor.Ç..