Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '10

 
Kategori
Şiir
 

Sen beni anladım haketmiyorsun (Eleğin Altından El Ediyorsun)

Sen beni anladım haketmiyorsun (Eleğin Altından El Ediyorsun)
 

ALINTI


Elimde bir elek sallıyorum ya
Üstünde bir türlü kalamıyorsun
Ben seni can deyip seviyorum da
Sen beni bilirim hak etmiyorsun
Üzüyor kırıyor incitiyorsun
Sevdamı bir lahza hak etmiyorsun

Değerin kaç ayar çözemedim ki
Mihenk taşı değilim ölçemedim ki
Bir gün güneş olup sarmalıyorken
Diğer gün rüzgârsın üşütüyorsun
Ben seni can deyip sayıyorum ya
Saygıyı ne hikmet hak etmiyorsun
Sen beni eminim hak etmiyorsun

Ne sevgi ne şefkat duyduğun belli
Gözün ayrı bakar tavrın bir başka
Ne dostluk ne değer verdiğin belli
Dilin başka söyler gözlerin aşkta
Sağını solunu bilemedim ki
Ben seni can deyip arıyorum ya
Sen beni anladım hak etmiyorsun

Sevgim süt köpüğü taşmasın diye
El diline düşüp de aşmasın diye
Kelama dönüşüp şaşmasın diye
Susuyorum dilim coşmasın diye
Yüz göz olup saygı düşmesin diye
Ben seni can deyip anıyorum ya
Sen beni inan ki hak etmiyorsun

Dostumsun diyorsan dost böyle olmaz
Dostun dosta kalesi hilesi olmaz
Aşıkım diyorsan aşk böyle olmaz
Maşukum diyorsan naz böyle olmaz
Ne yazsın ne kışsın haz böyle olmaz
Ben seni can deyip sarıyorum ya
Sen beni ne yazık hak etmiyorsun
Sen beni yazık ki hak etmiyorsun
Eleğin altından el ediyorsun
Sen beni ne yazık hak etmiyorsun

 
Toplam blog
: 66
: 452
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Udi, bestekar ve şairim. TRT'de bestelerim bulunmakta olup, bazı eserlerim de TRT ses sanatçıla..