Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '07

 
Kategori
Felsefe
 

Sen beni anlayamazsın! Neden? Ben aptal mıyım?

Sen beni anlayamazsın! Neden? Ben aptal mıyım?
 

Hayat herkese kendi penceresinden zor görünür!

Kimine göre ise, sadece kaderden ibarettir!

Bunun adı kaderci yaşamak, mazeretlerin arkasına sığınmaktan başkaca da bir şey değildir!

Ben yapmadım, o yaptı!

Benim bu olayda hiç suçum yok!

Sen benim neler yaşadığımı bilemezsin!

Dediğiniz anda ise alacağınız cevap muhtemel şu olacaktır!

Neden ben aptal mıyım?

Ve şunu unutmamak gerekir ki hiçbir insan kendini aptal görmez!

Hayat işte bu yüzden herkese göre zordur!

Zoru başarmak ise bir başarıdır, insanın kendine duyduğu güven, mücadelesinin meyvesidir!

Basit olan her şeyi, herkesin yapabileceği varsayımı üzerine durursak, asıl güzel olanda yaşanan bütün zorluklara göğüs germektir!

Ancak bunu da yaparken, ben şunu yaptım, ben bunu yaptım, o ne yaptı ki dememektir!

Buda bir kaçıştır, bir mazerettir atalarımız ne güzel söylemiş!

“İYİ OLUR KENDİNDEN BİLİR, KÖTÜ OLUR ELDEN BİLİR”

Felsefesini ortaya koymamak gerekir!

Hani bizim meşhur sözümüz vardır, nikâhta sorarlar bize, bizde cevaplarız.

“İYİ GÜNDE, KÖTÜ GÜNDE, HASTALIKTA VE SAĞLIKTA”

İyi günde dostumsan, kötü günde düşmanım olursun anlayışını da atlamamak gerekir!

Unutmayalım ki dilin kemiği yoktur, ÇALIŞKAN ADEM ise varsayımlarla hareket etmez, haddini aşmaz, hiçbir zamanda iyi gün dostu olmaz!

Gördüğü kadar, saygı gösterir!

Resim: www.bigglook.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..