Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Sen beni boşver. Ben serserinin tekiyim yavrum.

Sen beni boşver. Ben serserinin tekiyim yavrum.
 

Benim burada ne işim mi var şimdi? Ben de Cem abim gibi serserinin tekiyim. İlahi ablam! Anlamadın mı beni?


Ne dünümden pişman olur, utanırım; ne yarın ne olacağım diye kendimi gama, kedere salarım...

Kimse kızdıramaz beni... Boşveeeer! Ne hemen öyle gaza gelir, ne de süklüm püklüm bi köşede otururveririm...

Rüzgar nereden eserse, canım nereye gitmek isterse, sürerim gönül atımı oralara... Bazen gönlüm coşar, bazen ben... Bazen kendime kızar, bazen de, delinin birine celallenirim... Geliverir üzerime heyheylerim!... 

Gün olur, dünyanın en alçakgönüllü adamı olurum... Gün olur, kabarır deli damarım... Yedi düvele postayı koyar, bi başıma, şu koskoca dünyaya efeleniveririm!...

Beni bir tek sen, adam edebilirsin belki de... Belki de, adam bile olmadan bu diyarlardan çekip gidiveririm... Kim bilir? Hayat işte!... Çok sevdiğim bir kadının, kısacık bir cümleye, koca bir yaşam gerçeğini sığdırabilmesi gibi belki de...

Bazen dünyanın en yanlız adamıyım ben... Heeeeyyyy! Bebeğim! Sana anlatıyorum bunları... Yoksa, sözlerim sana çok yavan, ruhum çok sıradan mı geldi?

Evet, evet... Bazen ben, en sıradan adamdan bile tek düzeyim.

Amaaannn!... Dedim ya!... Serserinin tekiyim işte!... Söyledim ya!... Beni bir tek sen adam edebilirsin belki de...

Gözüm döndü mü, babamı bile tanımam, dünyanın en zaptedilemeyen pisikopatı olurum.

Ama aslında, pisikopat olmak falan da değildir derdim... Dedim ya!... İçimden ne gelirse, yüreğim ne hissederse, o adamın ruhunu giyinirim üzerime...

Bazen ruhum üşür, kutuplardan bile soğuk olurum, bazen de sığmaz içim içime... Meydan okurum güneşe... Heeeyyy babalık!... Heeeyyy!... Gün görmüş, sarışın ihtiyar delikanlı!... Söyle bakalım sen mi daha ateşlisin ben mi? Senin ateşin mı yakar, benim tenim mi o güzel gözlü kadının bedenini...

Sıkıldın mı, yoksa daha da serserileşeyim mi? Acaba ben mi, yoksa ruhum mu serseri?

Yavruuummm!... Kuzuuummm!... Güzel kızım!... Benden de deli fişek yavrum benim... Yoksa sen benden de mi serserisin?

Söyle bakalıııım!... Serserin, bu gece senin için ne yapsın istersin?

Hiii-iiiç! mi dedin? Eveeeet!... Şimdi tam da üzerime bastın işte!... Çünkü ben, bu gece, koskocaman bir hiçim. Çünkü ben, çünkü ben, en iyi senin bildiğin gibi, deli dolu, uslanmaz, akıllanmaz, ipe sapa gelmez serserinin tekiyim...

Ben çıkamadım bu işin içinden... Söyle bakalım yavrum... Ne olacak benim sonum?

Not: Yazıda kullanılan görsel www.pet.gen.tr. adresinden alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..