Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '07

 
Kategori
Dostluk
 

Sen beni hiç dinlemedin!!!

Sen beni hiç dinlemedin!!!
 

Sen beni hiç dinlemedin, yada dinlemek istemedin.

Dinler gibi yaptığında da kelimelerim boşlukta uçuştu.Yani beni hiç anlamadın.

Aslında, senden beni anlamanı da beklemiyordum.

Zaten beni anlayabilmen için kadın olman gerekiyor.

Oysa ben sana neler neler anlatmak isterdim.

Seni sevinçlerime ortak edip, birlikte çoğalabilmek, üzüntülerime ortak edip birlikte azalabilmek isterdim.

Oysa sen hiç dinlemedin beni...

Dinleseydin eğer...

‘’ Biliyor musun bugün ne oldu ‘’ diyerek başlayıp devam ederdim.

‘’Canım çok sıkılıyordu, attım kendimi deniz kıyısına.

Bir balıkçı barınağında ne gördüm biliyor musun.?

Yaralı bir martı.Yarası bacağında olmalı ki sarılı.Kayalıkların üzerinde öylece duruyor, uçan arkadaşlarını seyrediyordu.

Bana benzettim onu, yalnız .tek farkımız vardı.Onun yaraları sarılmış benim ki hala açık yaraydı ve kanıyordu’’

Diye anlatırdım...Bitmezdi...

Biliyorsun bir başladım mı anlatmaya, kolay kolay susmazdım.

Takiii senden ikaz alana değin.

‘’ Hala yorulmadın mı’’ dediğinde ikimiz birbirimize bakıp gülümserdik.

Ben o zaman sus pus hallerine bürünürdüm fakat geçici olduğunu sende bilirdin.

Daha neler neler anlatmak isterdim şayet dinleseydin beni.Bilirdim senin ilgini çekmezdi bu konular ama ben sana anlatmayı severdim tüm bunları..

Mesela;

Vitrinde beğendiğim siyah elbisenin güzelliğini, yada babet ayakkabının şirinliğini,

Tuttuğum takımın mağlup olduğu maçı ve yöneten hakemin bize yaptığı haksızlığı,

Trafikte saatlerce kalışımı ve taksi şoförüyle ağız münakaşamızı,

İşyerinde gıcık olduğum bayanı anlatarak bir nebzede olsa içimi rahatlatmayı,

Kuaföre gidişimi, istediğim modeli fakat kuaförümün inatla anlattığı başka modelleri vs.. vs...

Gördüğüm sevimli küçük köpeği,

Ve en son sana olan özlemimi, sana olan sevgimi anlatmayı,

Aslında buna da gerek yok, sen zaten biliyorsun, benim sana olan tutkumu...

o yüzden ya zaten tüm korkuların, tüm kaçışların...

O yüzden ya zaten beni hiç dinlemeyişlerin...

Bir kere uzun uzadıya dinleseydin beni, farkedekcektin

Kaçışlarındaki korkaklığı

Oysa ki hiç dinlemedin beni.

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..