Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen beni sevmemişsin

Sen beni sevmemişsin
 

Zor gelse de söylemek
Ağır gelse de
Yaksa da yüreğimi
Artık söylüyorum
Anladım;
Sen beni sevmemişsin be ilkim,
Değil benim kadar
Hiç sevmemişsin
Bir bahanenin ardına sığınıpta gittiysen
Hiç sevmemişsin beni, seni seven bu yüreği;
Hele değer hiç bilmemiş hiç vermemişsin zaten
Ama suç senin değil be ilkim
Suç;
Bir bakışını sevda sanan
Sözünü özün bilen
Bu yürekte
Suç sende değil bende
Ben kahroluyor ben üzülüyorsam suç bende
Hakettmişimdir

**Seveni yarı yolda bırakıp giden adiyse eğer;
seven de yüreği susturacak kadar asi olur**

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..