Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sen beni sevmiyorsun

Sen beni sevmiyorsun
 

- "Sevsen yanımda olurdun" dedi kadın...
- "Ama tatlım" diyecek oldu adam...
- Tatlım matlım anlamam ben. Ne seviyorsun, ne sevmiyorsun. Birgün buz gibisin, bir gün yangın yeri. Ne sevdiğin belli ne de sevmediğin.
- Ama aşkım...
- Ben senden birşey beklemiyorum, sadece ne hissediyorsan erkekçe söyle istiyorum. Ama sen hep kaçak dövüşüyorsun.
- Yok bebeğim, kaçmıyo...
- Tam, evet diyorum, seviyor; hoop değişiveriyorsun. Bu dengesizlik beni de dengesizleştirdi. Psikolojim bozuldu. Senden vazgeçecek oluyorum, seviyorum diyorsun. Tekrar geri adım atıyorum sen koşmaya başlıyorsun bu defa, ters tarafa tabii. Bana koşacak halin yok ya. Artık acı çekmeye başladım bu durumdan ötürü. Ya sahiplen aşkını ya da vazgeç benden, oyuncak mıyım elinde ben?
-...
- Ne istiyorsun benden, ne bekliyorsun? Aşkımdan mı emin değilsin? Deli gibi seviyorum işte be, daha nasıl anlatayım?

- ....

- Nedir seni alıkoyan? Evlenelim mi dedim, kalk buraya gel, yanımda ol, benden başka hiçbirşeyle ilgilenme mi dedim?

-.........

- Yeter artık! Neden susuyorsun be adam? Konuşsana, birşey söyle!

-...........................

- En çok bu suskunluğun yedi bitirdi beni zaten. Kaç gece uykusuz kaldım telefon başında biliyor musun? Bir kere bile aramıyorsun beni. Aslında aramayacağını bile bile bekliyorum. Sen hiç gelmeyeceğini bildiğin bir telefonu bekledin mi günlerce? Evimin adresini bile bilmiyorsun ama yine de her kapı çalınışında heyecanlanıyorum, sen bunun ne demek olduğunu biliyor musun?

-.............................................

- Tüm şarkılarda seni aradığımı, tüm sözlerden anlamlar çıkardığımı biliyor musun? Seni ne kadar çok sevdiğimi ve uğruna herşeyi göze alabileceğimi de biliyor musun?

-.......................................................................................................

- Sen her gece bir resimle konuşmanın ne demek olduğunu, aşk acısını, hasreti, içimden bir türlü atamadığım bu aşkı çıkarmak için ne kadar çabaladığımı, yine de zamk gibi yapışan bu sevdaya mahkum olmanın verdiği acıyı, sevdiğinin yüzüne baka baka seni seviyorum diyememenin acısını, ondan bunu duyamamanın acısını, imkansız bir aşka tutulmanın ne olduğunu, o şarkıda kendini bulmanın derin manasını biliyor musun?

-................. biliyorum.

- Nereden bileceksin ki? Sen sevmenin ne olduğunu bile bilmiyorsun, boşver Allahaşkına, seviyorum desen nolur ki artık? Bu haykırışa rağmen yine de susuyorsan ömür boyu sus ve konuşma!
...........................

- Ne dedin sen?

-Biliyorum dedim. O dediklerini ben zaten yaşıyorum. Seni bu dünyadaki herşeyden vazgeçebilecek kadar çok seviyorum. Evlenelim de, ben varım. Hep yanımda ol de, ben ona da varım. Seviyorum seni be deli kadın, sus artık!

Bundan sonrası kelimelerin sustuğu ve dudakların buluştuğu, ellerin sıkıca kenetlendiği andı... Ortada bir aşk, kavrulan iki aşık, duygularını bir türlü ortaya dökmemiş bir adam ve buna artık dayanamayıp sabrı taşmış bir kadın,sonrasında adamın dökülmesi veee mutlu sooon....

Darısı bir sona bağlanmamış tüm aşklara...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..