Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Sen beni unutsan da ben seni unutmam...

Sen beni unutsan da ben seni unutmam...
 

Nope


Gözümün önünde hayalin
Sesin kulaklarımda çınlıyor hala
Kalbim seni unutmayı başaramadı daha
Sen beni unutsan da ben seni unutmam

Biz o günleri unutmak için yaşamadıkki
Biz o anları çöpe atmak için tatmadıkki
Bir tek şeyi başaramadım o da kalbime söz geçirmeyi
Sen beni unutsan da ben seni unutmam

Göz göre göre eriyorum buralarda
Yanındaki insanıda görünce bitiyorum adeta
Belki sen beni hemen unuttun ama
Sen beni unutsan da ben seni unutmam

Kalbim o günkü gibi çarpıyor hala
O ilk buluşmadaki gibi titriyorum daha
Unutmak ne mümkün seni rüyalarımda bile sen varsın hala
Sen beni unutsan da ben seni unutmam

En büyük hatayı sana aşık olmakla yaptım ama
Katılaşmış kalbimi bir tek sen aşkınla yaktın
Sende gördüm aşkı sevgiyi gerçeği ama
Sen beni unutsan da ben seni unutmam

Hani bir tek şeye gönül vermiştik ya o ilk aşka
Benim ilk aşkım sen oldun sonumda sensin artık
Bundan sonra bulamam aşkı bir başkasında korkma aramam da daha
Sen beni unutsa nda ben seni unutmam

Hep seni unutmuş gibi davranmaya çalışsamda kalbim bile kanmıyor kendi yalanlarıma
Uunutamazsın unutamazsın anla diyor artık bana
Bıktım kendimi kandırmaktan unutamıyorum anla
Sen beni unutsan da ben seni unutmam

Sorardın ya bana neyden korkarsın diye
Korkum ne karanlık nede yalnızlıktı
Tek korkum senin tarafından unutulmaktı aslında
Ben diyemedim bunları sana söyleyemedim ama
Sen beni unutsan da ben seni unutmam

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..