Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim annemsin

Sen benim annemsin
 

Sevgin güneş anne

Isınıyorum

Öfken yanardağ anne

Korkuyorum.

*

Bir okyanus öfken

Yutan

Öfken bir fırtına

Savuran.

*

Şaşkınım anne

Nerede biter sevgiyin sınırı?

Öfkeyin sınırı nerede?

Bilmiyorum.

*

Cehennemde miyim

Cennette miyim anne?

*

Ruhum mengenede

Bedenim cilalı

Burnum tıkalı anne

Boğuluyorum.

*

Ölüyorum anne

Sinmiş bakışlar kuşatmasında.

*

İsyanım

Bağrıma dayanan kılıcadır

Gözüme sokulan parmağadır

Şantajadır

Çaresizliğimdendir teslimiyetim.

*

İstediğim

Ne oyuncaktır pahalısından

Ne elbisedir

Ne ayakkabıdır

Sadece

Koşulsuz sevgidir

İstediğim.

*

Çarem sendedir anne

Merhemim sendedir.

*

Beni kaybettiğinde

Sen kime “çocuğum” diyeceksin anne?

Ve ben seni kaybettiğimde

Ben kime “anne” diyeceğim?

 
Toplam blog
: 114
: 860
Kayıt tarihi
: 29.12.06
 
 

Osmaniye Düziçi doğumluyum. Sınıf öğretmenliği, ilköğretim müfettişliği, il milli eğitim müdürlüğ..