Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim dünyam

Sen benim dünyam, senle varım ben..

Özledim, özledim, özledim, ,

Yokluğun hançer gibi..

Gelsen içimi ısıtsan…

Annem diye boynuma sarılsan,

Mis kokan tenini koklasam, koklasam…

Hayatının en büyük acısını tadan, yaşayan..

Senin için anne deyip..

kendini kanıtlayan…

Sevgimizdi…

Bizleri bize bağışlayan…

Sen benim dünyam, senle varım ben…

Annem deyişini..

Topaç diye sevişini..

Yüzündeki gülümseyişini..

Özledim.. özledim.. özledim…

Bir akşam daha oldu yine sensiz..

Dinliyorum müziğini sessiz, sessiz…

Ne kadar acılar çektim..

Ne kadar yolun başındayım.. meğer..demiş Sezen..

Sen benim dünyam, senle varım ben..

ÖZLEDİM.. ÖZLEDİM.. ÖZLEDİM......

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..