Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mayıs '18

 
Kategori
Dostluk
 

Sen Benim Hakiki Dostum Oldun

               Öyle bir insandır ki Filiz ÖZEN, üniversiteden beri dostum kalabilmiştir, kendisi İstanbul’da olsa da her daim kalbimdedir. Okul bittikten sonra mektuplaştık, mesajlaştık, mailleştik, telefonlaştık ve görüştük elbette. Hiç kopmadık birbirimizden bunca yıldır çok şükür. Defalarca ziyatetime geldi eli boş olmadan, hediyeler yolladı bana, kitaplar yolladı bana. Ben ona bir kez gidebilmiştim. Aklımı ve yüreğimi hep onda tuttum hep, tıpkı canım, canım dostum gibi.

               Yaklaşan doğuş günü için 27.03.2004 tarihinde canıma yazdığım bir elektronik postayı sizlarla  paylaşayım istedim.

Biriciğim,

“İyi ki dünyaya gelmişim” diyebileceğin bir hayatının olmasını ve bu hayatta mutluluklarının her daim, pişmanlıklarının ise minimum olmasını diliyorum.

Seninleyken yaşadıklarımız güzeldi. Güzel olmasının ötesinde, benim için en önemli olan, paylaştıklarımızın özel olması. Verdiğin her yudum dostluk için sana binlerce teşekkür ederim. Sindirilmesi güç, damak tadı oldukça yoğunve vazgeçilmez bir arkadaşlığın bulunuyor. Daha önce belki dile getirememişimdir ama seninle arkadaş olduğumdan dolayı hiçbir zaman en ufak bir pişmanlık duymadım başımın tatlı belası. İtiraf edeyim, senin yanındayken sana bu kadar derin bağlandığımın farkında değildim. Giderek ayrılık daha bir koyuyor insana bebeğim.

Güzel birlikteliklerde oluşacak mutlu beraberliğin ömür boyu devam eder inşallah. Her şeyin en iyisini hak ediyorsun her zaman. Umarım geçen sefer yaptığın hataların hiçbirini yapmıyor ve kendinden fazlasıyla taviz vermiyorsundur. Canımın içi, senin üzülmene dayanmaz bu yürek. Bana neler yaşattığını sen biliyorsun. Senin mutsuzluğun benim mutsuz olmam demek değil mi güzeliçem. Seni kocaman bir sevgiyle sevdiğimi hiçbir zaman unutma. Hayatın akışında bazen kaybolup gitsek de, dostluğumuz her dem taze ve hep baki kalsın.

            SENİ SEVMEYE DEVAM EDİYORUM KALDIĞIM YERDEN……

 
 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..