Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '15

 
Kategori
Güncel
 

Sen benim hayallerimin katilisin

Sen benim hayallerimin katilisin
 

Benim adım; ÖZGECAN!!!  Haa; Ayşe, Fatma,Gül olsa ne farkederdiki senin gibi caniler daha goncayken koparıp atıyorsunuz. Ben daha 20 yaşındaydım. Hani hayatının baharında derler ya işte öyle!! Baharımı birden kışa çevirdin niçin sırf hayvani duyguların demeyeceğim hayvanların bile böyle bir duygusu yok senin varmış. İsim koyamadığım o duygularınla beni öldürdün. Öldüğüm  için anlayamadım sahi seni tatmin edebildim mi? Erkekliğin tavan yaptı mı? Madalya taktılar mı seni evlat diye yetiştirenler, gerçi madalya takmalarına gerek kalmamış, haber sayfalarında yazılanlara göre senin gibi yaratığı meydana getiren, beni imha etmen için sana yardım etmiş. Aynı durumda kızı olsaydı kızını imha eder miydi.               

Benim hayallerim vardı biliyor musun? Okulumu bitirip mesleğimde başarılı olup, vatanıma, milletime, aileme hayırlı evlat olacaktım. Bu senin isim koyamadığım duyguların bende farklı yetişmişti. Bir sevdiğim olursa ona beyaz gelinliğimle tertemiz bir gonca olarak gidip, sevdiğimin kollarında gül olarak açacaktım. Bir oğlum, bir kızım olsun isterdim, isterdim de başıma gelenlerden sonra kızım olsun ister miydim bilemiyorum. Sanırım kızımın da aynı şeyler başına gelebilir diye istemezdim.        

O kadar çok hayallerim vardı ki benim burda anlatamadığım; sen sadece benim değil hayallerimin de katilisin. Şimdi sadece bir hayalim var, ruhum mahşere dek senin yakanı bırakmayacak rahat bir uyku yüzü göremeyeceksin.                                                                                                                                                      

Son bir isteğim var, insan olan insan böyle bir şey yaparken kendi kızı, eşi, kardeşi bunların hiçbiri de yoksa anasını gözünün önüne getirsin. Belki akılları başlarına gelir. 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..