Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
 

Sen Benim Hiçbir Şeyimsin

Sen Benim Hiçbir Şeyimsin
 


Sen benim hiçbir şeyimsin
Güzel Sarı Saçlarına yıldız dökemediğimsin
Siyah sürmeli gözlerinde ağlamayamadığımsın
Kutsal sesini duyamadığımsın
Sen cihandaki devrimsin
Sen dünyasın
Sen dert yükümsün
Sen hayatsın
Sen Gündüzsüz gecemsin
Sen sen sen her şeysin
Ama hiç bir şeyimsin

Sen benim hiçbir şeyimsin
Sen gökteki yıldızsın
Sen cennetteki Kevser havuzusun
Sen dağdaki menekşesin
Sen daldaki bülbülsün
Sen zindandaki sevgilimsin
Ama hiç bir şeyimsin

Sen benim hiçbir şeyimsin
Sen Mem'siz Zin'sin
Sen Kerem'siz Aslı'sın
Sen Siyabendsiz xecesin
Sen zincere vurulmuş Zembilfroşsun
Ama artık hiçbir şeyimsin
hiçbir şeyimsin
hiçbir şeyimsin…

7.01.2018 pskiyatrist felsefe

 
Toplam blog
: 9
: 513
Kayıt tarihi
: 10.09.10
 
 

Pamukkale Üniversitesinde felsefe üzerine Yüksek Lisans eğitimi almaktayım. Artık felsefe, edebiy..