Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim imkansızımsın...

Güneş Dünya'ya ne kadar uzaksa, sen de bana o kadar uzaksın.
Nasıl ki Dünya Güneş'e yaklaşamazsa, ben de sana öyle yaklaşamam.
Güneş Dünya'yı nasıl yakarsa, sen de beni öyle yakarsın.
Nasıl ki Güneş olmadan Dünya olmazsa, ben de sen olmadan olmam.

Ay geceme nasıl doğarsa, sen de benim geceme öyle doğarsın.
Ay'ı nasıl izlersem, seni de öyle izlemek isterim.
İster dolunay ol ister hilal,
Sürekli olmasa da, seni arada bir görmek isterim.

Yıldızlara bak, milyonlarcalar,
Dünya'ya milyarlarca yıl uzaktalar,
Sanki elimi uzatsam tutacağım,
Sanki karşımda duruyorlar,
Ama onlar, ulaşamayacağım kadar uzaktalar.

Nasıl ki yıldızlara ulaşmak istiyorsam, sana da öyle,
Nasıl ki yıldızlara ulaşmaya ömrüm yetmezse, sana da öyle.
Nasıl ki yıldızlara ulaşmam imkansızsa, sana da öyle.

 
Toplam blog
: 301
: 1086
Kayıt tarihi
: 02.05.07
 
 

"1988 Adana doğumluyum. Oldukça başarılı bir öğrencilik serüvenimin ardından eğitimimi noktaladım..