Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '14

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim kalbimde yaşayacaksın

Sanma ki, ayrıldın itti bu sevgi,

Sen gittin seninle gitti bu sevgi,

Kök attı, kalbimde bitti bu sevgi,

Sen benim kalbimde yaşayacaksın.

 

Senin için açılır yeni bir sabah,

Benimle kalacak bu keder bu ah,

Olsan da özgenin kısmete bir bak,

Sen benim kalbimde yaşayacaksın.

 

Çeksen de elini elimden şimdi

Bu el de, bu can da, ruh da senindi

Senden ayrılmak mı? Yok, bu çetindi

Sen benim kalbimde yaşayacaksın.

 

Yandırdın kalbimde sönmez bir ocak,

Od tutup bu yürek, daim yanacak,

Öldün hayatımda sevgilim ancak,

Sen benim kalbimde yaşayacaksın.

 

03.10.2012. Ali Karagöz


 

 
Toplam blog
: 137
: 91
Kayıt tarihi
: 06.10.11
 
 

Ali Karagöz Ankara Gazi Üniversitesi Fransızca Bölümü mezunu. Beylikdüzün de ,Bey -koop Ali çebi ..