Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '12

 
Kategori
Güncel
 

Sen benim kim olduğumu biliyor musun?

Sen benim kim olduğumu biliyor musun?
 

Ben kimim sen biliyor musun?

Hayır!

Karşımda duran her ne kadar insan gibi görünse de, acaba başka bir yaratık mı?

Bunu söyleyen sen misin?

Gösteririm ben sana…

Çünkü biliyorum, bende gördüğümü algılama sorunu yıllar önce yoktu,

Yaşarsak emeklilikten sonra da olmayacak!

Ben kişiliğimden ibaretim; o kaybolmayacak...

Bazı insanlar gördüm,

Kişiliğini koltuktan almış; koltuk gibi olmuşlar,

Her geçen gün küçülmüş, koltukta kaybolmuşlar,

Nemrut diye birini duydum:

O kadar büyükmüş ve kudretliymiş ki(!);

Bir ok atmış göklere de tanrıyı vurmuş (!)

Bir sinek girmiş beynine, kudurmuş...

Bilememiş insan kendini,

İlahını yahut kendini ararken,

Kendini ilah sanmış,

Bütün insanlara galip gelirken,

Mağlubiyeti bir sinekten almış...

Firavun diye birini duydum:

Denizlere hükmetmiş,

İnsanlara boyun eğdirmiş,

Hükmettiği deniz, ölümüne hükmetmiş,

Öldüğünde boyunlar eğdiren boynu dik değilmiş,

Gövdesiyse diz ve belden, iki yerden eğilmiş...

Hattab'ın oğlu Ömer (ra) boşuna mı adam tutmuş,

Kendisine 'ölüm var' desin diye?..

Ölüm ile aramız sadece bir saniye,

Belki o kadar bile yok!

Yaşlanılan ağaçlar yıkılıyor,

Arkamızdaki dayılar ölüyor,

Yakut ve zümrüt bezeli tahtlar çürüyor,

Hayat, dayandığımız fanileri bir bir törpülüyor...

Değil üst başımızdaki, altımızdaki;

Cesetlerimizi ayakta tutan canlarımız bizden alınıyor!

Niyetlerimizden başka, söyle bize ne kalıyor?

Lafımı iyi dinle çocuk:

Çok büyük(?) insanlar geldi geçti şu dünyadan,

Küçük bir kabre sığacak kadarmış büyüklükleri...

Ey 'Sen benim kim olduğumu biliyor musun?' diyen kimse!

Bak! Sana kudretli insanlardan haber verdim,

Senin 'kim olduğunu' bilmediğini bildim de,

Kim olduğun konusunda ne bildiğini bilemedim.

Kimsin?..

Evet, Hacı Bayram Türkoğlu’nun oğlu, o sıraya dizdiğin polislerde insanoğlu. İşsizlikten, yoksulluktan gelip bu mesleği seçmişler…

Ama hesapta olmayan sen karşılarına çıkıp, ‘ben kimim biliyor musun?’ demişsin.

Sahi sen kimsin?

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..