Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '13

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sen benim kim olduğumu biliyor musun?

Sen benim kim olduğumu biliyor musun?
 

Aslında aynıyız hepimiz !


Trafikte,  devlet dairelerinde,  yolda , durakta yani sosyal yaşamın heryerinde  ülkem insanında bu eğilim  var. Sen benim kim olduğumu biliyor musun?  Bunun anlamı ben güçlü bir konumdayım, seni silkelerim istediğim gibi davran demek oluyor.

Sen kimsin? Sen kim oluyorsun da bana böyle davranıyorsun?

Sürekli bu sorularla karşılaşıyoruz.

Farkındalık çok önemli bir uyanış. Biz insanız DNA, RNA larımızda tüm yaradılış bilgileri mevcut. Aslında kimsenin kimseden bir üstünlüğü ya da tersi durum söz konusu değil.

Ne yazık ki bazı makamlar, bazı işler  diğerlerini denetleme konumunda olduğu için,

- Sen benim kim olduğu mu biliyor musun? 

Sorusu sık duyulan bir soru oluyor. Kimsiniz siz biliyor musunuz? Bu dünyaya gelmiş canlardan birisiniz sizin yaşam hakkınız olduğu gibi diğerlerinin de var. Yoksul, zengin, kısa, uzun herkesin yazgısı, planı farklı ama sürekli insanları aşağalayıp, kendini üst seviyede gören birini "farkındalığa" davet etmek gerektir.

Sen Kimsin? Kaç paralıksın?  Evet bir de bu var: para insanları birbirine düşüren, kardeşleri ayıran, insanların katil oldukları, değerlerini hiçe saydıkları, ....

Ben aslında Allah'ın yeryüzüne gönderdiği canlardan biriyim, yeryüzünde hepimizin bir misyonu var, kim olduğumuzdan çok neler yaptığımız, bu aleme ne kadar katkıda bulunduğumuzdur önemli olan.

Hepimiz tek ve özel yaratıldık, kimsenin kimseden özde bir ayrıcalığı yoktur, ayrıcalık farkındalıktadır !.

  

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..