Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '09

 
Kategori
Şiir
 

Sen benim şehrimsin

Sen benim şehrimsin
 

sensizlik


Sen benim şehrimdin..
aydınlıktı içim,
şimdi hep çıkmaz sokaklarım
ve karanlık..
kimi zaman bir ayyaş çığlığı böler
sensizliğin bu hazin acısını,
kimi zaman bir çift kumru konar
pencereme içimi acıta acıta...
sen benim gökyüzümdün,
öyle aydınlık, sıcacık
içimi ısıtan
ve şimdi şimşekler çakıyor hücrelerimde
yıldırımlar düşüyor gözlerime
üşüyorum
çaresiz fırtınalrda buluyorum kendimi
yokluğunun belası sinmiş üzerime..
benim nefesimdin sen ey sevgili
daralıyor içim,
yumruklar iniyor kalbimin en ücra genlerine
söndü ışıklarım, gökyüzüm karanlık
başımı alıp gidesim geliyor senden
kızgın, kırgın, biraz öfkeli
ama dedim ya;
sen benim herşeyimsin
yıkık, viranede olsa..
sensizlik bile olsa,
senden kalan bir şeyler var burda
taa şuramda...

 
Toplam blog
: 7
: 276
Kayıt tarihi
: 05.02.09
 
 

1983cİstanbul doğumluyum ve İstanbul aşığıyım biraz üzgün biraz öfkeli ve garip bi huzurla...cİmam H..